Thursday, November 24, 2011

Albany

Semalam aku ada buat kuiz, meneka bentuk batu menyerupai apa...

Ada yang tak dapat teka..ada yg teka betul..Nasib baik takde yang teka tu batu belah batu bertangkup!
Jawapannya ialah batu batu tu menyerupai bentuk segerombolan gajah, jika di lihat dari belakang.
Cuba tengok balik gambar semalam tu...Tu pasal nama tempat tu Elephant Cove(ada dalam gambar ketiga signboard nama tempat ni)

Kalau hijab korang masih tak terbuka untuk nampak bentuk vontot gajah, maka bawak bawak lah melawat Zoo Negara atau tengok Animal Planet ya...kih kih kih..

Hari ni aku bagi kuiz lagi, pasal batu jugak..
Apa korang nampak?
Kalau tak nampak, memang pelik lah..sebab sangat obvious..:P

batu besar gedabak tengah tengah bandar Albany, 500 km dari Perth, WA.

37 comments:

  1. Dah tentulah batu doc! Hahahaha!

    ReplyDelete
  2. Alahai doc...mata kakak ni kelabulah.. Kakngah tengok dolphin tapi kakak boleh nampak macam dinasour pulak. Jangan ketawakan kakak hihi...

    ReplyDelete
  3. bentuk apa tu? sy cuma namapk 2 biji lubang hidung hippo! haha

    ReplyDelete
  4. batu belah batu bertangkup..macam benduk ikan dugong pun ada rasanya ;p

    ReplyDelete
  5. Kalau ikut mata kakcik, kakcik nampak macam ikan tak pun katak! ;-)

    ReplyDelete
  6. eeee.. apa ni cite vontot - vontot niii!!!!!

    batu gajah?

    ReplyDelete
  7. macam kepala dolphin @ shark...terbuka hijab nmpak ni tkpe..kalau hijab nmpak hantu kalau tk kuat boleh mereng...


    psst persamaan kuadratik tu tk nk teka kah? bukan soalan math yg sebenarnya pun...cuba baca laju2...keh..keh...

    ReplyDelete
  8. tp tgok balik semula mcm muka org yg hidung tinggi batu kat atas nun...

    ReplyDelete
  9. batu gini .... kat highwat PLUS banyak .... boleh buat monumen gak kot ... ada kat org nak tgk hehehehehe

    ReplyDelete
  10. Aah,macam orang mendongak ke atas

    ReplyDelete
  11. macam kepala gorila/kingkong pun ade huhuhu....

    ReplyDelete
  12. dolphin!!!

    mesti betul punya lah!!

    haha...hidup harus confident...kehkeh...

    ReplyDelete
  13. nice pic.....follow you here....follow me bck okes xoxo

    http://ch000tz.blogspot.com/2011/11/facebookholic.html

    ReplyDelete
  14. tauuu..ikan paus kan???

    cepat bagi hadiah.. :P

    ReplyDelete
  15. Hadiah apa doc? :))

    cam dolphin/shark tengah menyer'face' ke permukaan air pun ada....

    cam moncong kapai nak tengelam pon ada gak...

    ReplyDelete
  16. macan ikan ada

    macam anjing laut pun ada :)

    ReplyDelete
  17. alamak, dah pegi tapi lupa lorrr...

    huhuuu

    ReplyDelete
  18. salam


    macam macam benda yang kita jumpa , kalau kita rajin merantau

    ReplyDelete
  19. kita nampak mummy ziyyad bersama ziyyad dan zayyan! hehehe

    kita nampak batu tu cam pandangan muka mengadap langit.. alah cam nampak dagu binatang gitu.. ekkeke..

    imaginasiku tak terkawal le doc!

    ReplyDelete
  20. anjing bulldog yang sedang mendongak ke ats?

    ReplyDelete
  21. macam kepala anjing nak menyalak aje doc..

    hehe..

    ReplyDelete
  22. kat negara luar memang banyak batu2 mcm nie ek doctr?mmg nampak mcm kepala anjing=)

    ttg eczema..blehtak guna try n error losyen/pelembab cethapil??sbb mmg kering kulit sofia.katanya tak elok guna n bergantung pada steroid mcm h cord.betulke?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...