Tuesday, October 25, 2011

Pop Kuiz

Apa persamaan antara ayam, daging & bolasepak ?

Jawapan akan saya beritahu esok, sempena Hari Deepavali.  :P

28 comments:

  1. Yang kakcik tahu - ayam dengan daging boleh dimakan. Bola tak boleh dimakan...hehehe...

    ReplyDelete
  2. riuh serata donia...
    ayam bertelur riuh sekampung..
    rege daging nak pun riuh gakk.
    bolasepak lg la riuh..lagi2 bl MU kena belasah..hahahahha..

    ReplyDelete
  3. hmm.. petang2 akak blur.. ha..ha..

    ReplyDelete
  4. malas nak fikir....boleh?? hahaha...

    ReplyDelete
  5. persamaan dia kan..
    bile tiba hari2 penting harga akan naik.

    kalau bola, time final.
    kalau ayam/daging, time perayaan.

    ReplyDelete
  6. Boleh makan!!!!
    Makan ayam
    Makan daging
    Makan bola

    ReplyDelete
  7. boleh golek

    ayam golek
    daging golek
    bola golek

    eh cop! ada ke menu daging golek??? hahahha...larik!!

    ReplyDelete
  8. persamaanya adalah...

    makan ayam masak merah dgn kambing kari dkt kedai mamak, sambil tgk Man U kena belasah baik punya!!!

    kahkahkah!

    ReplyDelete
  9. ayam daging bola sepak sumer bole turun naik!

    ReplyDelete
  10. ayam dan daging, adalah barang kawalan..

    tapi bola ni tak terkawal!!!

    penonton dia lagilah tak leh nak kawal, siap bwk mercun lagi...hahahahah

    ReplyDelete
  11. eh.. mana komen ayu nie.................

    yang pasti esok ayu kena niaga..
    wah!!!!! tak cuti...

    dan.... harga ayam dan daging sangat mahal..

    kenapalah time raya semuanya yang dikawal jadi mahal,

    bola??
    ayu tak suka.. tapi tau.. bola tu bulat.. suka kesana kesini tanpa kawalan, sure gooooollllll

    ReplyDelete
  12. pemain bola sepak punya peha
    macam ayam daging...kwang..kwang :P

    ReplyDelete
  13. kesemuanya ada abjad 'a' dlm ejaan!

    haha

    ReplyDelete
  14. puas dah PK...3x pusing2 kat sini...huhuhu!

    ReplyDelete
  15. Apo Bro ni..org nak raye2 ni suruh pikiaq2 pulak....tengah goreng maruku ni....mana de nak pikiaq pasai bola ayam daging bagai....
    sebenarnya otak aku yang tak cerdik ni memang tak dapat berfikir dah....

    ReplyDelete
  16. Ataupun aku bagi la jawapan aku jugak...
    makan lah ayam daging sebelum turun main bola...
    boleh??

    ReplyDelete
  17. Bola tu tak berperasaan macam ayam dan daging..???

    ReplyDelete
  18. Ayam masak merah, daging rendang dan bola sepak adalah minat Dr, iaitu bapak kepada ziyad dan rayyan...

    ReplyDelete
  19. semua juga naik
    turun juga tadaaa... huhhh~

    ReplyDelete
  20. ..BULAT..

    bebola daging.
    bebola ayam
    bola sepak

    semua bulat .. hehee

    ReplyDelete
  21. mmm nak cuba lak..DD menonton bola sepak sambil makan burger daging dan ayam panggang hehehe...

    alhamdulillah..No kali ni xde alahan teruk..malah xde alahan langsung..terima kasih ya..

    ReplyDelete
  22. Ayam ~ ada kepak ..
    Daging ~ macam2 ada .. mau daging apa ..
    Bola Sepak ~ menyampah .....bila time bola ..tv jadi hak mutlak depa ....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...