Tuesday, October 4, 2011

MasterChef Malaysia


Weekend yang lepas aku asah skill untuk jadi contestant MasterChef Malaysia..
Sementelah jadi orang bujang kejap..

balik rumah, dah ada nota resepi kat esbok

nampak tak benda alah dalam kertas timah dalam mangkuk tu? Tu lah yang aku akan masak

ikut arahan dalam 'resepi' yang ditinggalkan(kertas bawah henfon cap ayam kaler merah tu)

tadaaa!!!  hasilnya....okeh, aku tipu, ni gambar recycle dari entri yang lepas  :P

tadaaa!! spegeti + cheese..kelasss kau jahh aku masak....tak sampai 5 minit pun..~haha

tengah syiok2 makan spegeti sambil layan MU vs Norwich, sekali juri MasterChef call daaa...juri kata aku tertinggal salad! aku bukak esbok, betul, salad tak letak lagi! haha

tadaaa!!  Persembahan utk juri. Spegeti bersalad (walaupun dah habis setengah spageti tu aku balun)


Terror tak aku memasak?
Boleh join MasterChef Malaysia tak?
keh keh keh

44 comments:

  1. besar esbok tu...jenuh nak penuhkan dgn FM...potong markah lol

    nk alamat send kat FB okay :),alamak pak cik bila balik sini??

    ReplyDelete
  2. Memang terer! Nanti boleh bawa datang ke rumah kakcik! :)

    ReplyDelete
  3. mmmm...
    1stly sy bukan nak komen pasal makanan tu...
    (ceewahhh...cam juri plak...heheh)
    sy nak komen dapur tu....cantiknya....suka suka suka.....bila tgok dapurku plakkkkkkk....hahahahah...jauh panggang dr api dlm oven...(voleh gituuu...heheheh)

    ReplyDelete
  4. main tipu ni.....

    cuma panaskan aje kannnn

    ReplyDelete
  5. takyah pegang jarum suntik lagi... kekekeke!!!

    ReplyDelete
  6. Amboiiii.... berangan plak dia.

    Boleh sesangat!

    ReplyDelete
  7. ok.dapur lawa.

    spagetti tu saya malas nak komen.keh keh~~

    ReplyDelete
  8. meh aku jadi juri professional

    keputusannya: UNSUITABLE!
    hahahaha.. ala2 fomema punye jawapan!

    ReplyDelete
  9. tu mee rebus eh?
    sodap ea lak...

    ReplyDelete
  10. ehh ... lawanya dapur ...lawa la ..

    ReplyDelete
  11. ini MASAK ke PERANGAT!!!?


    okeh,dapat markah kesian..kehkeh

    ReplyDelete
  12. kan aku dah ckp, ko kalah FM ngan aku...hahaha!!

    ReplyDelete
  13. ciss...sgt x aci..itu mesti reheat dlm microwave shj ;-)

    ReplyDelete
  14. kena usaha lagi kot... MC mana leh lupa2 plak..hu3

    ReplyDelete
  15. alamak, akak lagi suka tgk dapur awak yg cantik tu dari menu yg dihidangkan.. he..he..

    ReplyDelete
  16. boleh menang,

    tapi bahagian peserta mengelat!!!

    ahhahahahah

    ReplyDelete
  17. okeh berjaya buat saya terliur..huhuhu

    lapar....

    ReplyDelete
  18. taknak komen tang menu tu..
    tapi ai suke tengok tang dapur tu.. ;)

    ReplyDelete
  19. ingat betul2 join masterchef hahaha

    ReplyDelete
  20. eh...mana pi program diet tu..?? :P

    minat esbok tu ^___~

    ReplyDelete
  21. cun banget dapur uols tu....
    iols terpikat ngan dapur uols taw!

    bab jadik join masterchef tak leh nak komen
    sebab tak rasa spaghetti tu lagi
    keh keh keh

    ReplyDelete
  22. Dr.serba boleh ni..senang mami ZZ..kalau daddy dah boleh jadi chef

    ReplyDelete
  23. ada teh lipton dalam esbok tu ..... kawankan ngan spageti tu ...lagi umphhhh

    ReplyDelete
  24. huhuhuu macam ni, mmg boleh menang besar ! hhahaha

    ReplyDelete
  25. peti ais dah besar..kena lebih kreatif ni..he he he

    ReplyDelete
  26. masak tuk cik ina spagethi. tetiba perut jadi lapar nampak sepagethi tu.

    ReplyDelete
  27. masterchef lah sangat...hahaha..

    ReplyDelete
  28. sedapnyer kalu L ada peti sejuk kat cni.. huhu

    derhaka pada ibu bapa??=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/10/6-jahanam-3.html

    ReplyDelete
  29. ni resepi segera ker? ke panas kan ajer?..hehehe

    ReplyDelete
  30. Sungguh tak sesuai hokayy..heheh

    ReplyDelete
  31. ala..ni kes doc panaskan je kan...tak aci ...

    suka tgk dapur doc.

    ReplyDelete
  32. stakat panaskan mana leh join MC doc


    slamat berangkat ke Ostolia doc.. slamat bercuti

    ReplyDelete
  33. hahahahhahahhahaha..
    naik sakit perut bila layan doktor...

    but, dapur doktor mmg cantik

    ReplyDelete
  34. wah..drDZ dah stat bercuti rupanya.. :)
    semoga selamat pergi & selamat balik

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...