Tuesday, September 27, 2011

Kad Raya Baldu, Rome-London & Angry Bird

Hari Jumaat dan Sabtu lepas, 23 & 24/9/11, ialah hari yang busy buat posmen. Gigih posmen hantar barang untuk aku.

kad raya baldu dari kawan lama, kawan sekolah, yang rasanya aku tak pernah bercakap selama 2 tahun duduk kat sekolah itu..keh keh keh..tengkiu wehhh....dia lah antara manusia yang faham dilema dan work hazard kerja aku ni, especially setiap pagi Isnin! haha.

Magnet esbok (korang tau esbok tu hape?) yang aku kirim dari kawan maya, yang kini duduk kat Bristol. DeLancrettLurpak nama nya. Barulah aku tau Lurpak tu ialah sejenis butter. Haha.. Ironinya, punya banyak magnet esbok dari serata dunia aku ada, takde satu pun magnet esbok berkenaan Malaysia! Malu weh...kena cari ni, siapa nak beri? Ngeeeeeeeeeeee...

Burung burung comel dan ganas itu pun ialah magnet esbok. Hadiah dari Dee Kuntum, setelah aku berjaya dalam kuiz teka teki beliau. Bukanlah sesuatu yang menghairankan, antara banyak -banyak magnet esbok, magnet esbok inilah yang ziyyad paling minat! Haha


Sedar tak sedar, dalam tempoh hampir setahun aku ber blog (aku mula buat blog bulan Nov 2010), dah banyak kali posmen hantar barang barang kat rumah. Tiba masanya aku nak memberi,Insya Allah buat permulaan, semasa majlis gathering bulan depan nanti....

Terima kasih ya kamu semua!!

43 comments:

  1. cantiknya angry birds tu, kalu dapat rio pun cantik gaks. hehehe

    ReplyDelete
  2. Sambutan nampaknya menggalakkan, mudah2an tiada halangan buat kita menjayakan pertemuan yang dirancang itu nanti. InsyaAllah. :)

    ReplyDelete
  3. fm malysia nanti saya bagi~keh keh~~

    *nanti bank in rm350.pakcik takde balik rumah kat klang kah?kalau ada hujung minggu nanti saya boleh datang bawak tab tu sekali~

    ReplyDelete
  4. bestnye doktor!

    mcm2 dapat ek..

    iyelah, blogger glamer mmg ramai geng :)

    ReplyDelete
  5. banyak2 hadiah .. yang angry bird tu jugak yg best ... nak la cam tu satu doc ..

    ReplyDelete
  6. Bestnyaa dpt byk FM.. meriah laa esbox doc yer.. :))

    ReplyDelete
  7. saya ada sabtu ni nak pergi sana...nak tukar2 dengan Australia punya boleh? tp dlm Malaysia punya

    ReplyDelete
  8. angry bird tu ramai peminatnya

    ReplyDelete
  9. angry bird yang garang tapi comel! ^_^

    ReplyDelete
  10. meriah dgn FM je la esbox doc ya, klau kumpul fm malaysia ada tak muat nanti :)

    ReplyDelete
  11. angry bird..kegilaan anak2 kaklong sekarang..


    alaaa....kalau yg tak pergi gahtering,tak merasa la...

    ReplyDelete
  12. alamak..
    maknanya aku kena pegi la gath tu ek
    kalo tak pegi, tak dapat hadiah ka?
    hahahha

    ReplyDelete
  13. magnet esbok angry bird sangat comel!! nak satu...

    ReplyDelete
  14. org berbudi kita berbahasa..org memberi kita merasa

    ReplyDelete
  15. Alahai nampak gaya kakak tak ada cance nak dapat sebab kakak tak dapat hadir di majlis itu.

    ReplyDelete
  16. kiut banget angry bird tu....
    emmm... nak gi carik lah...

    maklum le... iols tak de orang nak bagi
    harus kena beli sendiri sajorkkkkk!~
    ekekekekeke

    ReplyDelete
  17. kaklong... jom pegi gathering...

    ReplyDelete
  18. comel angry bird tu, banyak koleksi ye, dekat rumah akak ni jgn harap, kejab je dkt esbok, lepas tu faham faham je lah...

    ReplyDelete
  19. pintu esbok ko ada penuh mcm pintu esbok aku? hahaha!! aku rasa ko tak boleh challenge aku lagi tu...
    matilah statement...kahkah...

    nok, tengs wish aku tadi...

    ReplyDelete
  20. warhhhh murah rezeki nihhhh....

    ReplyDelete
  21. angry bird tue cantik..nak satu boleh hehehe...

    ReplyDelete
  22. BUATLAH PERADUAN, DOC...

    kot-kot ada rezeki saya nak memang peraduan tue huhuhhhhhh

    ReplyDelete
  23. ala, dah terlepas peluang nak dpt hadiah..

    ReplyDelete
  24. anak sy misti terlompat-lompat kalau nmpk angry birds tu!

    ReplyDelete
  25. rugilah tak join gathering kat umah kakcik, nak adiah jugak


    walaupun angry.. birds tu tetap comel

    ReplyDelete
  26. doc..
    hebattttt...sy byk mesia punya fm jekkk....hehehe

    ReplyDelete
  27. alaaa..ruginyaaaaa...tak dapat pergi gathering,nak save budget, 26hb ambik jubah, 31 kena g lagi shah alam utk konvo...uuuwaaaaa.....

    ReplyDelete
  28. Bawak FM banyak-banyak! Nanti kita tukar suka sama suka. Takda barang, takda tukar tukar haaaa! :)

    ReplyDelete
  29. sajalah tu nak suruh cik ina pegi gathering. amboi banyaknya rakan yang baik hati nak bagi barang .minat yang angry bird tu. dee bagi akak satu.

    ReplyDelete
  30. saya sebenarnya dah pgg pun FM M'sia bentuk wau dan KLCC tp entah camana hati leh terpikat lebih ngan burung2 marah ni..xpe..kasi chance org lain lak bg hadiah..hehehe..

    ReplyDelete
  31. mesti penuh esbok doc dgn FM dari teman2 kan.. akak pun sejak ada blog ni barulah pandai ke pejabat pos nak pos2 barang.. sebelum ni langsung tak pernah buat.. he..he..

    ReplyDelete
  32. Daddy Ziyad, ada gaks kat mph, econsave KL, kedai-kedai buku area KL.kalu online kat http://www.anamuslimshop.com.my/

    boleh jugaks pesan kat maksu gitu :)

    ReplyDelete
  33. salam,minat AngryBird atau DomoKun?
    mehh ke pages facebook sy,ade jual byk brg2...
    klik link ni yee >> http://www.facebook.com/pages/Fabulicious-ShoppeAngryBird-Domo-Kun/218341638226640

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...