Tuesday, September 6, 2011

Aku tak jumpa kuih batang buruk tahun ni.


Setelah 11 hari tak bukak blog, hampir hampir terlupa password blog..keh keh keh.
Nak tulis panjang lebar pun belum ada feel..so aku rangkumkanlah aktiviti sepanjang seminggu raya dalam bentuk gambar, tu pun gambar ntah hape hape! haha


Aktiviti malam raya pertama di rumah mertua, di smack down oleh dua ahli gusti kenit.

Raya pertama, pagi. Jenuh nak suruh Zayyan pandang kamera!
 
Sempat menembak di tempat bersejarah semasa jalan jalan hari raya. Model free biasa, Ziyyad. Cerita lanjut di sini.

 
Raya ke-3 malam, dah sampai dah Zayyan di bumi JB.


37 comments:

  1. Suka betul tengok Ziyyad dan Zayyan. Comel sangat. :)

    ReplyDelete
  2. aku ada jumpa batang buruk tapi tak jamah pun sebab gigiku sakit.. huwaaaaa!!!!!

    ReplyDelete
  3. sy pun tak jumpe kuih batang buruk tahun ni...huhuh

    suke tgk budak bdua ni...haishh..^^

    un ni...huhuh

    suke tgk budak bdua ni...haishh..^^

    ReplyDelete
  4. lumayan tak jumpah RM duit raya yang budak2 comel tu kompol...?

    ReplyDelete
  5. Selamat hari raya daddy Ziyyad dan Zayyan. KC jumpa batang buruk kat Segamat. Mama siap bekalkan sebungkus bawak balik KL. Hihi.

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya doc, sakan beraya sampai terlupa password! ish ish ish

    ReplyDelete
  7. nak dapat syot baby pandang kamera sambil senyum memang mencabar habis!

    ReplyDelete
  8. mesti banyak kumpul duit raya ni kannnnn

    ReplyDelete
  9. kat rumah mak kalong ada batang buruk..tapi kaklong tak suka..:((

    ReplyDelete
  10. doktor nk rasa batang buruk yg plg sedap, dtg la beraya kat rumah sy...MIL sy punya resipi btg buruk mmg power :)

    ReplyDelete
  11. haah..betul la..tak jumpa langsung batak buruk kali ni.

    ReplyDelete
  12. eh, aku lak gi umah sedara2 aku byk lak aku jumpa kuih btg buruk ni nok...tapi aku tak mkn pun kuih tu sbb aku tak suka...

    ReplyDelete
  13. nganga ziyyad sama cam daddy. ziyyan dah sengih panjang dahhh... tak jumpa kuih tu kot sebab arwah abg angkat kak liza dulu buat kuih tu kat muar. dia dah tak da, tak tau sapa teruskan. alfatihah.

    ReplyDelete
  14. comeynya..

    kat umah mak sy abihkan kuih batang buruk dia hehe

    ReplyDelete
  15. hensemlah ziyyad tu..

    ada je kuih btg buruk tu..tp rumah sy mmg takdelah ye..hehehe..

    ReplyDelete
  16. saya ade beli kuih batang buruk kat jasko tapi rase macam dah tengik.. frust betul sbb tu salah satu kuih favourite saya..

    ReplyDelete
  17. tak sangka awak minat kuih batang buruk .. kalau makan jangan bercakap, nanti tersembur !

    ziyyad memang ada gaya model !

    ReplyDelete
  18. ikhlas betul senyuman anak2 tu.. suka tgk.. akak pun tak jumpa btg buruk lg tahun ni..

    ReplyDelete
  19. oleh sbb tak jumpa kuih batang buruk makanya xde le gambonya ye doktor...

    ReplyDelete
  20. selamat hari raya DD..aloooo comey nye senyuman zayyan dan ziyyad...nak cubit pp dorang rasenye..

    ReplyDelete
  21. suka tengok pic ziyyad dan zayyan..comel..

    ReplyDelete
  22. cute nya....kalau dpt nak cubit2 tang pp tu

    ReplyDelete
  23. zayyan sebijik muka daddy dia.....:) idung pun serupa :)

    ReplyDelete
  24. Alaaa comey.. dua beradik nie.. Cantek laa tema kaler doc tahunie..ijo2 gitu :)

    ReplyDelete
  25. ish ish ish doc, bertahun nama dia batang buruk....dah reput la gamaknya...

    ReplyDelete
  26. batang baru je ada... yang buruk dah abihhh makan dek anai2 ...

    ReplyDelete
  27. samalah kite...

    batang buruk makin susah nak jumpa..

    cian btg tu kan, dah la buruk...senang je di lupakan...hihi

    ReplyDelete
  28. Selamat hari raya bro...maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
  29. selamat HARI RAYA buat doktor sklrg..
    kalau nak tau raya pertama sampai raya ke 5 ayu sakit perut.. siap buat entry jerit nama doktor.. hahha

    eik, tajuk mcm lari dari entry jer.. hehehhehehe

    ReplyDelete
  30. selamat hari raya ye doc ngan mommy mana ada cerita atau komen yang menyinggung perasaan cik ina menyusun jari sepuluh ye. 0 & 0 lepas ni. batang buruk sekarang tak best sangat, kacang hijau tak rasa. cantiklah mommy ziyyad ngan anak-anak. cam dah kurus je mommy tu.kirim salam ngan dia ye.

    ReplyDelete
  31. alah comelnya budak2 berdua ni..

    kaler baju raya you all pun cantik gak...

    ReplyDelete
  32. comey2nyer anak bujang berdua neh... senyum pon menawan....eehheheheh

    ReplyDelete
  33. kat sini tgh hot dgn kuit btg lawa...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...