Thursday, August 25, 2011

Kerbau Kuat Seks Ke??

Pagi ni on the way nakgi kerja, terkujat lah aku dengar berita kat radio pasal  'Polis buru perogol bersiri kat Kelantan'

Khabarnya dah rogol 19 orang. Aku pelik jugak, kalau 4-5 orang tu, ok lah...ni 19...samada nasib dia amat baik (terlepas selalu), atau polis yang lembab. Tapi polis malaysia ni selalunya cekap aja tangkap penjenayah (walaupun susah bebenor nak cari si orang tua Ayah Pin)..:P

Ni link ke berita tu yg aku cari tadi : Perogol Bersiri

Teringat aku kes Ismail Kerbau..keh keh keh..zaman tu aku masih sekolah lagi..apa jadi kat dia haa??

kerbau jugak jadi mangsa, padahal manusia yang lagi hina dari dia


Kepada anak-anak gadis kat luar sana tu, nafsu perogol ni memang lah pelik kan..kadang2 budak kecik atau orang tua pun dia rogol. Tapi, janganlah anda memberi peluang kepada orang supaya bernafsu merogol anda. Pandai pandailah berpakaian. Alasan minah minah yang pakai seluar low cut nampak line vontot bila ditegur,    " alahhh..norsuhaili yang pakai tudung litup tu pun kena rogol dalam bas" adalah amat amat menjengkelkan.

Hari raya ni nanti, pakai baju kurung/kebaya/kebarung/apa2 aja fesyen lah, pastikanlah sopan ya..janganlah terbelah sana sini..cukuplah artis aja yang terkinja kinja macam beruk di pagi syawal  :)

Aku rasa dah tiba masa Malaysia amalkan sistem Sex Offender Registry macam di US nun..sebab jenayah sex kat Malaysia ni bagi aku dah parah sangat.

41 comments:

  1. saya tak pernah makan daging kerbau.. lagi sedap ke dari daging lembu??

    ReplyDelete
  2. Ayah Pin ada roket.. dia kan ada kerajaan langit

    ReplyDelete
  3. "cukuplah artis aja yang terkinja kinja macam beruk di pagi syawal "
    senyum je cheqna baca
    betul..berpakaian sopan yer..peringatan untuk diri sendiri gak..

    ReplyDelete
  4. kerajaan masih tak nampak keparahan sex offenders ni kot

    ReplyDelete
  5. Tadi kakcik baca dalam HM, di Sandakan ada 'jantan' nak rogol gadis 20 tahun dalam bas yang sednag bergerak dan ada penumpang lain! :(

    ReplyDelete
  6. uiiik..sian kerbau tu..No pernah bace kisah kambing..kebetulan pula time duk 'usha' kambing tu ade org amik gambo..bukan mesia tp belah negara org kulit itam..katanya kes mabuk dadah...sian kambing tuh..huhuhu..

    ReplyDelete
  7. hurm....mesia cam dh tak selamat :(

    ReplyDelete
  8. arnab lagi kuat seks...

    (rujok logo playboy)

    ReplyDelete
  9. jenayah yg sgt digeruni lebih-lebih lg kalau mangsanya kanak-kanak..kasihan sgt..

    ReplyDelete
  10. adik-kakak, berbaju kurung jangan lupa juga berkain dalam, kang diri tengah² pintu, haruuu!

    ReplyDelete
  11. Pernah termakan kerabu perut kerbau.. Terus ting tong kepala... erm.. macam lari tajuk je..

    ReplyDelete
  12. pernah termakan kerabu perut kerbau.. terus ting tong... erm.. mcm lari topik je..

    ReplyDelete
  13. a'ah kan..
    ape citer le Ayah Pin tu..
    asik terlepas jek..
    payah bebenor nak tangkap dia..

    mmg dah naik ke langit ke? ekekke

    ReplyDelete
  14. Betul doc... pada kakaklah selagi yg diatas pun sama lagu dan iramanya akan beginilah selamanya. Kita kena didik keluarga kita sebaik mungkin. Kakak pun takut...

    ReplyDelete
  15. orang kita kan memang terer dgn ubat kuat s**ks,kat tepi2 jln ada jual,belum lagi yang mkn anu kerbau le,memacam le...kronik skrg ni,sakit jiwa pn kronik juga...

    emm doktor tk bagitahu pula stage berapa,mak saya dah tergamam cam tu dia pun lupa nk tanya,setakat ni ketulan tu dh 2cm tp dia tk rasa sakit kat mana2 or ketiak cuma masa doktor scan,ambil darah haritu kebetulan baru selesai cat satu rumah...memang waktu tu penat dan sengal2 tapi la ni dah tak sengal-sengal dan sakit,doktor kata mungkin kena buang sebelah,tp kalau boleh mak saya nak buang ketulan je,sebab kalau buang byk saraf yg terlibat lagipun setakat ni takde rasa sakit dimana-mana walau di ketiak cuma waktu sibuk mengecat tu sengal sampai ke pangkal ketiak mungkin doktor ingat dh merebak hingga ke situ tapi sekarang dah tk rasa sakit lagi...

    ReplyDelete
  16. Boleh dah berbalik pada Islam yang sebenar...bukan amik half2 je..

    ReplyDelete
  17. hurm...it's about time. tp rasa cam dia ni amalkan ilmu la sbb leh lepas jek.

    tp kan..lagi keji org yg samun/rompak pastu rogol. i penah bc news yg perompak tu rogol pompuan malang ni dpn anak dia..kesian sgt. mesti trauma bdk tu...ya allah...takut sgt. doa2 lah kita sume ni selamat & terpelihara

    ReplyDelete
  18. Ayah Pin mana dok kat bumi.. tu yang susah nak tangkapa.. kekeke..

    Mau hukum sula je tengah khalayak.. baru padan muka.. ehh silap bukan sula tapi sebat .. tengah2 umum..

    ReplyDelete
  19. ayah pin?eh,dah lama tak dengar kisah dia erk?

    ReplyDelete
  20. baru tau cite ni...

    risau eh..kito ado 2 anak daro :)

    ReplyDelete
  21. risau betul bila baca kes2 perogol bersiri nih..takut!!

    dah ler bwk keta sorang2 pg2 pulak tu..dgn 2 anak dara..simpang malaikat

    smg Allah melindungi hdknya..

    ReplyDelete
  22. raya nanti ... tengoklah beruk2 melonpat atas pentas .....

    ReplyDelete
  23. hehe..macam penah buat n3 nampak line kat vontot je..hahahha :P

    takut la..orang giler macam tu bukan kira..mak orang ke..anak orang ke..ish..nauzubilah..entah la..susah benor nak tangkap penjenayah bersiri nih?? yang ayah pin tu dier pakai ilmu ghaib..hehe

    ReplyDelete
  24. ntahlah.. dah habis jaga diri si anak2 dara pun masih ada yang kena..

    ReplyDelete
  25. ya la kalau dah nafsu jadi raja tak kira tua atau muda dia hentam je. Sebab tu la suami saya selalu tegur klau nak tidurkan anak kat bilik, pintu utama kunci, siang2 hari duduk bertiga je dengan anak kecil even duduk dekat dengan kawasan sekolah berhati2 tu perlu

    ReplyDelete
  26. Setau aku la Babi lagi kuat seks, tu salah satu sebab kenapa islam haramkan memakannya...oleh kerana ianya haram jadi tak tergamak la org nak meletakkan nama mereka dengan Babi...contohnya, Mail babi...kan tak sedap tu...so ditukar kan Mail kerbau...hehehe

    ReplyDelete
  27. lagi satu, 2 org adik aku yg memang minat fotografi, dua2 ada dslr, canon & nikon..
    aku pun sama...hehehe

    ReplyDelete
  28. menakutkan.

    suke suke je ha nak merogol.

    ReplyDelete
  29. perogol tu pun ada kerajaan langit kot, susah benor nak tangkap...

    ReplyDelete
  30. Kalo baca berita2 cmtu,terus ingatkan anak...hmmm...ya Allah,jauhkan lah....

    ReplyDelete
  31. silap2 laki pun kena rogal kang..

    ReplyDelete
  32. kalo takde angin manekan pokok nak bergoyang..

    ReplyDelete
  33. kat kg saya, ada 1 kawasan tu tempat kerbau melintas, sapa yg tak alert alamat masuk paritlah kalau nasib tak baik

    ReplyDelete
  34. paling dekat isteri dan anak2 kita bro... itu kita jaga dulu.

    ReplyDelete
  35. Salam Aidilfitri 1432H..Maaf zahir batin..Maaf dipinta andai komen dan pandangan saya sebelum ini telah mengguris perasaan doc.. Semoga ikatan ukhwah sesame blogger kan semakin erat lagi di Syawal 1432H ini..

    ReplyDelete
  36. selamat hari raya nok...maaf zahir batin kalau ada terkasar bahasa sepanjang kita kawan ni...kalau aku komen over kat blog ko ke atau sepanjang kita bersms hari tu, ko kecik hati, aku mintak ampun ye nok....

    ReplyDelete
  37. apsal aku tak penah dengar lak ismail kerbau tu?
    haha

    ReplyDelete
  38. pak cik mail kerbau dah meninggal. banyak tahun juga dah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...