Friday, August 26, 2011

Cuti Menulis Berapa Hari ?

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin. Maaf andai penulisan dan perkenalan kita semua hingga ke alam FB, ada menyinggung perasaan.

Ini kali pertama aku beraya sebagai seorang blogger..keh keh keh..
Berapa lama korang bercuti menulis?
Ada tak yang masih buat entri pada raya pertama? Blogger tegar macam Ben tu semua aku rasa mesti buat entri.

Aku bercuti berapa lama(cuti blog)?
Insya Allah raya ke 4..ke 5...menulis balik kot..
Tapi..kalau tetiba angin pus pus aku datang, mungkin akan menulis pada raya pertama agak agaknya!  ;P

tahun ni raya kedua petang baru aku balik JB. Sayur goreng jawa/sambal goreng jawa ni menjadi makanan kegemaran aku di hari raya, sejak aku diperkenalkan  ia oleh pakngah aku, org pure Jawa. Mak aku buatkan versi yg kurang kicap, lebih udang/hati/daging..keh keh keh..I Like.. 


47 comments:

  1. Selamat bercuti. Saya pun baru semalam jumpe blog ni. Dah nak cuti plak. Haishh :|

    ReplyDelete
  2. saya cuti menulis terus~~keh keh~~

    ReplyDelete
  3. Selamat bercuti dan selamat hari raya doc

    ReplyDelete
  4. Selamat bercuti. Tapi jangan cuti terus tau.

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya dan maaf zahir batin..sedap lak nampak sambal jawa tu eh..

    ReplyDelete
  6. owh gambar itu,

    sangat sedap ok nampaknya!

    Salam Eid Mubarak utk doc, isteri and your beloved boys!

    ReplyDelete
  7. Kalau tak ke mana-mana, mungkin blog kakcik akan 'bernyawa' setiap hari. ;-)

    ReplyDelete
  8. cuti? hurmm...tak cuti kot...ada isu menarik je, terus update blog guna email kt henpon..heheeee

    ReplyDelete
  9. selamat bercuti dan selamat hari raya aidilfitri

    ReplyDelete
  10. Kakak selagi tak kerja selagi itulah cuti menulis. Biasalah doc. Bila raya asyik masak-masak-masak. Org dtg tak putus sebab ada org tua lagi...

    Selamat Hari Raya mohon maaf yg terlanjur. Salam buat Mommy dan dua hero comel tu. Zayyan pakai baju melayu macam Ziyyad juga ke? hihi....

    ReplyDelete
  11. last sekali hari isnin hari tu menulis,tak ada mood..yg ada mood nak raya...heheheh

    ReplyDelete
  12. Slmt hari raya...
    Semoga selamat smpai ke destinasi..
    drive kepuli hokeh..


    Saya cuti menulis bln posa jer..
    Raya nt start balik..

    ReplyDelete
  13. seminggu kot...woooww. kak liza ni kalau cuti balik kg memang tak pandang laptop dah.

    ReplyDelete
  14. wah.. ada ehh cuti menulis? dah apply belum? hehehe

    Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin dari mekchu sekeluarga

    ReplyDelete
  15. aku cuti sampai mood raya habes, dan bila mood berblog kembali menjelma..
    heheh

    ReplyDelete
  16. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin.. WN dh apply cuti menulis start esok sampai 5 Sep.. leh cam tu?

    ReplyDelete
  17. bak sini lah sambal jawa tuh.

    heheh. jumpa balik nanti ok. tak kira lah raya ke berapa pun...

    ReplyDelete
  18. selamat hari raya buat DZ sekeluarga...
    iols cuti ikut cuti sekolah anak2 beb...
    tapi cuti menulis tu... tak bleh nak agak...
    ikut mood dan tahap bz ye....
    ekekekeke

    ReplyDelete
  19. Saya takda cuti.
    On call 24 jam.
    Ada mood dan idea,
    ada Wifi dan streamyx,
    ada masa lapang,
    saya update.

    Selamat bercuti.
    Selamat hari raya.
    Maaf Zahir Batin.
    Singgah Kulai?

    Bagi email.
    Nanti saya beri alamat.

    ReplyDelete
  20. dR

    SELAMAT HARI RAYA & MAAF ZAHIR BATIN

    cuti blog??
    itu xleh nak kira..even ada android pun kadang2 masa tuh yg xde nak menekan Tabby..

    apapun kalo bosan tuh harus jugak post entry 1-2..hehehe

    ReplyDelete
  21. kalau internet buat kelakar..aku cutilah

    ReplyDelete
  22. sedap giler sambal jawa tu ;) tetiba nak suruh mak buatkan masa raya ni, weehuu~


    selamat berhari raya!!!!

    ReplyDelete
  23. kak ati pun suka
    tapi payah nak jumpa tau

    selamat hari raya aidilfitri
    maaf zahir dan batin :)

    ReplyDelete
  24. wa pun suka yg lebih hati..abah wa org jowo..pastu org jawa ni ada 1 lg menu..sambal taun nama dia...wa suka sambal taun kerang...

    ReplyDelete
  25. takde cuti dalam berblog, yang ada ...takde idea je nak tulis apa


    jemput datang doc, nanti akak emel no phone

    ReplyDelete
  26. aku nk lebih tempe...

    selamat hr raya doc.
    maaf zahir batin.

    .

    ReplyDelete
  27. selamat bercuti!
    selamat hari raya!
    selamat makan byk2 dan membuncitkan perut..! hehehe

    selamat kutip duit raya buat anak2 kita semua..

    semoga selamat segalanya ye..

    * sedapnya sambal jawa tuu...

    ReplyDelete
  28. sambal goreng jawa mmg marvelous.. tak sabar nak makan yg pure versi jawa kat rumah mbah en.asben di sabak bernam nnt.. Salam aidilfitri buat DZ & family.. maaf zahir dan batin..

    ReplyDelete
  29. sama2
    selamat hari raya
    maaf zahir batin jugak ye
    selamat bergembira dgn kuarga =)

    ReplyDelete
  30. 1. Selamat bercuti
    2. Selamat hari raya
    3. Selamat balik kampung, hati hati memandu
    4. Tingin la sambal jawa tu, sini sambal mamak banyak.....pos mai sikit boleh?

    ReplyDelete
  31. Daddy, salam lebaran, maaf zahir dan batin :)

    ReplyDelete
  32. im back!! Yeah!!

    sory lame x muncul.. ni pn cuti 2 mgu je.. pastu dh kne hiatus blk.. haha

    Selamat hari raya Doc!! :D

    ReplyDelete
  33. Assalamualaikum
    Selamat raya, maaf dipinta.

    Selama ni pun selalu je ambik cuti...

    TQ

    ReplyDelete
  34. assalam..doc..selamat hari raya..maaf zahir dan batin..rasanya tak de cuti berblog..he he..
    jemput datang rumah doc..sama negeri dengan mertua doc.boleh le datang..

    ReplyDelete
  35. Selamat hari raya doc...maafkan segala kesilapan...aku kalau buleh raya pertama gak aku nak masuk blog, tapi internet slow dikampung disamping sibuk melayan tetamu...tinggal aje la...aku 0pun org jawa, tapi banyak masakan jawa aku tak pernah makan...heheheh

    ReplyDelete
  36. Aidilfitri hari kemenangan
    Kejayaan menempuh halangan
    Mengenali erti kesenangan
    Bagi mereka yang kekurangan

    Aidilfitri hari kemaafan
    Menghapus kesalahan sesama insan
    Memupuk perpaduan sesama ehsan
    Mengikat tali keakrapan

    Selamat hari raya buat doc sekeluarga..moga berbahagia dihari mulia ini

    ReplyDelete
  37. ada cuti ke ? hehehe..ape pun selamat menyambut hari raya..

    ReplyDelete
  38. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin, Doc..!

    ReplyDelete
  39. Selamat Hari Raya DaddyZiyyad :)

    ReplyDelete
  40. doktor, selamat hari raya...
    saya dah 2 tahun beraya sebagai seorang blogger.. hehehhehe

    ReplyDelete
  41. salam idulfitri..
    ni da masuk raye ke 5.. cuti lagi yer daddy ziyyad? nway selamat ari raye..

    ReplyDelete
  42. sambal goreng dan jawarean mana leh di pisahkan kannnn... hihi

    SELAMAT HARI RAYA
    MAAF ZAHIR BATIN :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...