Wednesday, July 13, 2011

WW: Wow!

35 comments:

  1. Makan ikan lebih sedap dari makan daging unta! :)

    ReplyDelete
  2. mesti sedap ni... kecur air liur.

    ReplyDelete
  3. adehh..
    terliur tgk gbr tu..patutlah ternganga si ziyyad dibuatnya..hehe

    ReplyDelete
  4. dah lama i tak makan kat luar.*nanges*

    ReplyDelete
  5. apasal ziyyad tercengang? hihi~

    ReplyDelete
  6. hehehe...mmg 'wow' dr riak muka dia...
    sambungan ' bila boleh makan ni?' :)

    ReplyDelete
  7. ziyyad teperanjat tengok api kat bwh tu kot...~hahaha~

    ReplyDelete
  8. stim la tgk siakap tue hehehheeeee

    ReplyDelete
  9. mulut akak pun sama aje ternganganya dgn mulu ziyyad.. he..he..

    ReplyDelete
  10. nyammmm...

    tapi apa tu....

    hehehe....

    ReplyDelete
  11. bawal masak masam manis ke tomyam ikan..hehe
    tak sabar adik nak makan ye,sabar nant daddy suapkan..:)

    ReplyDelete
  12. terpaku ziyyad... mengancam slera lah doc!!

    dah la tengah lapar ni..

    ReplyDelete
  13. terkejuit sicomel tu tengok ikan besau..

    ReplyDelete
  14. saya pun tumpang ternganga :P

    [sambil beristigfar didalam hati supaya dikuatkan semangat hingga ke maghrib]

    ReplyDelete
  15. Bulan2 Sha'ban tak baik tau tunjuk2kan gambo yang bole membuat org ternganga, meleleh air liur.. Ramai org kat luar sana yg sdg berpuasa ganti dan berpuasa sunnat..sian mereka. (Sambil bersyukur Alhamdulillah, hari ni Ate tak puasa...hahaha)

    ReplyDelete
  16. ziyyad igt itu monster kot besa sgt. haha.

    ReplyDelete
  17. Wow... auntie pun nak kata macam tu Ziyyad. Besatnya siakap stim....

    ReplyDelete
  18. siakap masak stim...........

    i like too..
    WOW!!!!!!!!

    ReplyDelete
  19. dah lama tak makan siakap kukus nie


    tengok limau nipis tu pun dah kecur air liur

    ReplyDelete
  20. sedapnya ikan stim kerapu stim limau.cik ina teka tau. betul tak. peberet tu.

    ReplyDelete
  21. wow..bestnye ikan tu..paling best tgk telatah ziyyad..hehhe

    ReplyDelete
  22. apakah nama jenis masakan itu ?

    adakah ia masak lemak cili api ? kalau ya .. agak merbahaya kalau termercik kemata ziyyad !

    ReplyDelete
  23. mmg mcm2 ada...GIANT dish pun ada..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...