Friday, July 15, 2011

Jejaka Bunga.

Ya, ini bukan blog Gadis Bunga.
Ini blog Jejaka Bunga  :)
Dah pergi ke Floria 2011 Putrajaya? Cepat...masih berbaki 3 hari sehingga Ahad ini.

 Jejaka bunga berposing maut di sebelah tiang.


Jejaka Bunga melepak di buai English Garden bersama mommy nya.

3 Jejaka Bunga. 2 jejaka ikut tema oren. Sorang lagi lari tema, asyik tido aja..hahaha

 Disamping melihat bunga bunga dan bunga, di sebelah malam ada perarakan bot berhias. Kemuncak acara ialah pertunjukkan bunga api (bunga jugak!)


Sila lah KE SINI kalau nak tengok gambar gambar bunge api yang saya ambik.

26 comments:

  1. jejaka i pun asik tido je.dia juga masih belum bole ikut tema.tapi mommy dia akan berusaha bersungguh-sungguh untuk memasukkan dia dalam tema.mommy dia sgt over.

    ReplyDelete
  2. encemnya jejaka bunga tu.....ehehee yang kecik tu ye. yg besau tak bole kacau dah...

    ReplyDelete
  3. haha. hensemnye jejaka bunge tuuuu....mommyZZ...saya nak ngorat dia boleh? kalau dia taknak, saya nak ngorat adiknya. kalau adiknya taknak jugak, saya beli kamera baru! hahaha!!!

    *gambo bunge api = superb!

    ReplyDelete
  4. senyum lebar nampak...x tau maner satu bunga..mane satu jejaka nih...hehehehehee...makin tepat sasaran menembak kali nih...huhuhu....

    ReplyDelete
  5. jejaka bunga tak pe .. jangan besar nanti jadi mat bunga sudah .. hehe.. jauh la Putrajaya .. kami kat Utara la..

    ReplyDelete
  6. betul tu halila jangan jadi mat bunga udah. suka nengok muka mommy , berseri-seri ngan tudung kaler hitam putih tu. ziyyad pun sama. muka zayyan je tak berapa nampak, amboi semenjak ada kamera DSLR ni bergambo je keja nya.

    ReplyDelete
  7. Kena pakai baju oren ke kalau nak ke sana? Hari ni saya sedang pakai baju warna oren. Kalau nak pergi esok dah takde baju warna tu huhuhu

    ReplyDelete
  8. GadisBunga dah ada saingan sekarang. Siap kau fidde. hehehe

    ReplyDelete
  9. owh!!!
    terjeles saya

    sob..sob..sob..

    ReplyDelete
  10. sib baik tak minat bunga..huhuhu

    ReplyDelete
  11. saya yang stay putrajaya pun tak pegi lagi..hehe :P
    sebab dah penah pegi tahun lepas tapi dulu takda bot lampu2..hehehe :P

    boleh la bawak anak jalan..^^

    ReplyDelete
  12. wah..tersenjum lebar jejaka bunga senior...hahahhaaha

    ReplyDelete
  13. nasib baik tak baut mandi bunga kan?
    kalau kc jumpa habis di ragut bunga2 tu ;p

    ReplyDelete
  14. ada gak plan nk pi sana
    harap2 esok sihat sepenuhnya
    leh pi tgk bunga api...yahoooo

    ReplyDelete
  15. Heee.... adik dah tumbuh dah rambut dia Ziyyad. Geramnya auntie lihat awak berdua.

    Dah nak mula sama muka abang dia ye doc....

    ReplyDelete
  16. tak pernah pergi lagi ke pesta flora..
    tetibe putrajaya tu cam jauh bebenau.. :p

    ReplyDelete
  17. Pergi masa kat PWTC aje dulu-dulu.
    Jauh sangat Putrajaya tu.

    ReplyDelete
  18. amboi sedap betul si zayyan tu tido..
    cantik bot berhias tu..penuh lampu..

    ReplyDelete
  19. doc..tak pe asek tido..kalau nangis..tergendala semuanya kan..

    ReplyDelete
  20. huuhhhhuuuu pesaing GB sudah mariiiiii!!!

    ReplyDelete
  21. hahaa!!! GB cuma sorang je derr....hahahaah!!!!

    ReplyDelete
  22. jangan nanti DaddyZZ tukar nama jadi AB (AbangBunga) pulak.. hahaha.. pastu DrSinga pulak tukar jadi DrBunga. keh3

    ReplyDelete
  23. tak pe..kaler oren. bukan kuning..ha..ha.. aduhai gurau je. baby dah jalan2 ek... tido je, rugi aa tak nampak bunga cantik.

    ReplyDelete
  24. bestnya gi floria tu..boleh ambil gambar makro dan bunga...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...