Thursday, July 7, 2011

Bini No. 2

A very short entry.



Aku nak perkenalkan blog kedua aku, a photoblog. Blog yang aku kurang menulis, lebih menepek gambar :)



Biar ada dua blog, bukan dua bini..ekekeke..

36 comments:

  1. wah. advanced!

    ni giliran kira cemana ni? :p

    ReplyDelete
  2. yang penting mampu berlaku adil..hehehehe..
    walaupun berblog dua..

    ReplyDelete
  3. pening!!!

    tajuk mmg gempak..
    terkejut ayu.. hahaha

    ReplyDelete
  4. maju setapak ke hadapan
    good2

    ReplyDelete
  5. sy pong ada 2 blog..tp blog 1 lg utk bisnes..tp mcm x terhandle..

    ReplyDelete
  6. jangan jadi macam blog no.2 saya sudah~~tersadai~haha~~

    ReplyDelete
  7. Jap lagi nak tengok - mesti banyak gambar yang cantik, kan? :)

    ReplyDelete
  8. kalau ada 2 bini pun takpe
    nti dapat payung emas!

    ReplyDelete
  9. huhuhu bahaya nie kalo ade bini 2. ;p

    ReplyDelete
  10. aku dah singgah...nangis aku tgk gambar2 yg ko tembak tu nok!!

    ko buatkan aku makin tak sabar nak pakai kamera gabak tu....huh!!

    ReplyDelete
  11. wahh....advance dah...takpe2..ingatkan bini ape yang no dua tu...hehe

    ReplyDelete
  12. teruskan minat menembak itew yer..wa punya nikon skang tgh cuti..tuan dia malas nak kelek dia ke hulu ke hilir

    ReplyDelete
  13. uihhh..
    dah tambah cawangan ye..hehe
    dah singgah tadi..tapikan doc, mcm suspen jek tgk gambar kat masjid masa kat tangga nak ke toilet..suspen betul tgk gbr org yg naik tangga tu..hehe

    ReplyDelete
  14. hahahaha...bolehlah.....
    buat gempak tul

    ReplyDelete
  15. teruskan minat DDyZZ.. banyak foto menarik.

    ReplyDelete
  16. berapa besar hosting gambo utk wordpress? dan lain2 kelebihan wordpress :D

    ReplyDelete
  17. fuyyohhh....semakin maju.....skill menembak semakin kencang...huhhuhuhuhu........

    ReplyDelete
  18. bereh2...nanti No p terjah sana..

    ReplyDelete
  19. PANDAI DOC MENAMBAK GAMBAR..... NASIB BAIK BUKAN BETUL BINI NO. 2 TADI

    ReplyDelete
  20. welcome to donia wordpress ..

    ReplyDelete
  21. dua bini pun ok ape bro..hehe
    jaga2 orang umah baca juga tu..

    ReplyDelete
  22. cesssss.... tajuk entry bikin berdebar jer.... huhhuuu... tipah tertipu nampaknya ini hari...

    ReplyDelete
  23. ek eleh abg doc, orglen dah bini no. 14.. tp yg penting, menten setia pd no. 1 jugakk.. ahaks

    ReplyDelete
  24. tahniah dapat botol air bujal yg encem *__*

    ReplyDelete
  25. orait...jeles nih :)

    sat lagi lepas buat kek
    baru kita terjah wokey

    ReplyDelete
  26. oraitlah tu...jeles ni

    lepas buat kek nanti
    baru kita terjah wokey

    bizi ni
    ^____________~

    ReplyDelete
  27. Tak boleh ke ada dua utk kedua2nya? hehehe

    ReplyDelete
  28. doc..klu gi melancong kne bawak semua tau...nafkah kne bagi sama rata..kang ada yg jeles heheehehehehee

    ReplyDelete
  29. Nasib baik, hampir nak pelangkung tadi. rupanya blog lagi satu. semoga success, letaklah nuffnang, sambil nyelam minum air. duit iklan cik ina dapat beli laptop, sapa nak bagi.ekekek

    ReplyDelete
  30. betul tu doc..blog biar banyak pun tak pe.

    ReplyDelete
  31. jgn curang2 dengan yg lain dah la doc..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...