Thursday, April 14, 2011

Trivia

Salam pagi Khamis..

Jom ber trivia..

Bunga apakah ini ?


ps: GB mesti tahu bunga apa ni kannn?

28 comments:

  1. alamak.. buta bunga plak
    tapi berdasarkan daunnya, mungkin lebih kepada durian..
    em..

    ReplyDelete
  2. durian?? haha.. ssh gak ni.. mmg tak tau bunga pe..

    ReplyDelete
  3. Bunga tayar....?

    (abaikan jawapan ini...)

    ReplyDelete
  4. bunga kembang malam.. wild guess hahahah

    ReplyDelete
  5. bunga durian!

    iols rasa lah - sebb daun tu
    cam daun pokok durian jahhh!~

    ReplyDelete
  6. Assalamu'alaikum Dr.

    Kakak tahu bunga apa tu. Sekarang dah musim pun berlambak-lambak buahnya di tepi-tepi jalan. Highway tak de la....

    Tapi tak tahulah D10, ke D24, ke musang king.....:)

    Yg pasti kreatif....

    ReplyDelete
  7. yg pasti doc..ia bukan bunga tahu ayam kan heheheee

    ReplyDelete
  8. Bunga yang tidak menarik untuk dijadikan hiasan tapi buahnya digelar 'raja segala buah'. :)

    ReplyDelete
  9. Ko silap la, pi tanya org kampung macam aku ni...ni la nama dia bunga nam saintifiknya 'malaria tapioka'....sorry....bunga durian la..hehehe

    ReplyDelete
  10. kak GB....sila beri feedback!!..ekekeke

    ReplyDelete
  11. sumpah aku tak tau!! hahaha!!

    ReplyDelete
  12. daun tu cam daun durian, pokok durian ada bunga ekkk....hehehehe slalu tgk buah durian ja, tak penah tgk bunga...hahahahahaa

    ReplyDelete
  13. aha.
    tau..tau..
    dah sekilo pun mahal..
    kulitnya berduri..apakah itu..haha

    ReplyDelete
  14. saya bab pokok pun fail..inikan bunga..hahaha..

    ReplyDelete
  15. tak tau.. kat kampung takder durian.. kalau tanya bunga sawit taulah

    ReplyDelete
  16. aduh mmg tak tahulah bunga apa..kena tanya gadis bunga lah..

    ReplyDelete
  17. diaorang kat komen atas ni bnyk kata bunga durian..hah patutlah sy x penah tgk bunga durian..makan durian tahulah..hehe

    ReplyDelete
  18. bunga durian lah.. tgk daun pun dh kenaiiii.. chek dok tlg ayah boh baja pokok durian dlu.. hihi

    ReplyDelete
  19. sape ada gelpren mat saleh boleh bagi bunga ni kat depa. heheh!

    *toksah jawab la. kalau yang ini bukan landscape akitek pun lebih dari tau nak menjawabnya. huhuhu~

    ReplyDelete
  20. kamonlah cepat beritahu bunga apa tu? amboi menembak tepat nampaknya sekarang ni.syabas.tembak ngan lebih banyak lagi.

    ReplyDelete
  21. bunga orkidlah..
    (merujuk kepada iklan TV)
    kui3

    ReplyDelete
  22. betul ke bunga durian? tak pernah tengok..

    ReplyDelete
  23. betul!!betul!!mmg buta bab2 bunga2 nih...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...