Saturday, April 16, 2011

Contest Masukkan Dialog Lucu.

Sebagai menyahut cabaran uncle Pak Ngah...
Tadaaaa...........

Jom sertai contest ni Klik Sini




PakNgah: " Tolong ambilkan saya air segelas..dah tersandar kekenyangan ni, malas nak ke dapur. Nak panggil awak pun saya telefon ni tau"

Makngah: "bawak bawaklah berjalan pak ngahnya..perut tu mesti dikecikkan cepat..al maklumlah lagi 2-3 bulan kita nak buat majlis kahwin..barulah awak segak menerima tetamu nanti"

23 comments:

  1. salam tok dukun

    pandai gak doc tu :)

    hari ni kita nk gi sogo
    nk cari botol mummy ziyyad beli :)

    ReplyDelete
  2. ehh....

    1st lagi...

    huhu...mood happy nk turun KL
    sian kita :P



    ^__________~

    ReplyDelete
  3. kita tak kreatip lah nak masuk peraduan2 nih...

    ReplyDelete
  4. waaaa.....takleh jadi ni. pertapaan perlu diteruskan utk mendapat dialog lawag terbaik!

    ReplyDelete
  5. hahaha..merahnya makngahhh..hat tu aku tahu la...heheheh

    ReplyDelete
  6. terima kasih kerana ikut serta .. memang lawak tu sesuai dengan profesion doktor.

    saya sudah masukkan dalam carta no. 12.

    ReplyDelete
  7. Ati - amboooooiii..hepi nya dia nak ke Sogo..sempat BW lagi....:)

    ReplyDelete
  8. DrSinga - tengok RajaLawak, mana lah tau datang ilham...lumayan hadiahnya..lepas isi tangki minyak full tank!

    ReplyDelete
  9. GB - pi bertapa kat gua apa? terus speaking nogori...~hihihi

    ReplyDelete
  10. Fadzli - kasik lah pulak dialog pakngah nya..ahaha

    ReplyDelete
  11. al -lavendari - semuga saya menang...ekekekekekeke

    ReplyDelete
  12. Ladysirna - mahal tu perut uncle...:)

    ReplyDelete
  13. Daddy Ziyyad..berani sahut cabaran pak ngah..harap berjaya

    ReplyDelete
  14. tak kreatif dalam berdialog...

    macam mana?

    ReplyDelete
  15. Dah 3 tempat saya skodeng utk tengok apa kawan2 tulis utk dialog tu. Rasanya ini antara yg terbaik hehehe

    ReplyDelete
  16. good luck.kalau dah doktor, doktar gak ye, dialog mesti menjurus ke arah bab menjaga kesihatan.ekekek

    ReplyDelete
  17. moga berjaya doc, tang perut yang tak tahan tu!

    ReplyDelete
  18. haha.. lawak.. good luck doc..

    manyou kalah.. xpe epl ttp dlm tgn..

    ReplyDelete
  19. he...he... dah lelah nak bangun ke.. gud idealah awak.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...