Tuesday, April 5, 2011

1.47 minit yang bermakna

Aku tak tahu nak kata apa.

Aku rasa korang pun ramai yang dah tengok video sepanjang 1.47 minit ni.
Tiada aksi seks, baru mukaddimah.

Aku tepek kan aja potongan video tu.
Superimposed?
Tengok bayangan dalam cermin(dalam video mode). Sangat advanced kalau ia superimposed.

Nilai nilaikan lah....


Ya Allah..
Lindungilah negara kami daripada kesesatan..sesiapa sahaja pemimpin yang sesat.
Tak sanggup kami menanggung bala mu ya Allah yang ditimpakan atas kesemuanya.

40 comments:

  1. Kepada Allah kita berserah. Hanya dia Hakim Yang Maha Adil...

    ReplyDelete
  2. Biar apa jua yg terjadi hanya sipelaku, perakam video dan Allah saja yang mengetahui samada ianya direkacipta atau sebenar-benarnya....

    ReplyDelete
  3. saya tak bersalah~

    ni aphal pagi2 da buat entri nih?he~~

    ReplyDelete
  4. salam..
    hanya allah yg mengetahui..
    semoga kita semua dilindungi dr perkara yg tidak diingini..

    ReplyDelete
  5. daddyziyyad..tak tengok dah tak mau tengok..apa2 pun hanya allah yang maha mengetahui

    ReplyDelete
  6. sudah muak dgn politik kat malaysia ni.. asal nak pilihanraya je macam2 cerita sensasi yang keluar.. kadang2 saya malas nak tengok berita kat tv sebab tak nak anak dengar yang bukan2.. dulu tak macam ni kan.. taai saya rasa sejak pilihanraya 2008, makin teruk la..

    p/s- semalam ade seseorang telefon saya.. katanya nak buat kaji selidik.. soalan2 yang di tanya mengenai kerajaan yang memerintah sekarang ni.. di akhir tu die siap tanya samada saya akan mengundi untuk kerajaan sekarang atau pembangkang.. mana boleh bagitau.. undi saya adalah rahsia..

    ReplyDelete
  7. Saya nak pindah dudok kat pulau kosong buat negara baru...!

    Sapa nak ikot...?

    ReplyDelete
  8. saya nak ikut gedek.......... kepala dah peninnn ngan cacamarba negara ni ...

    ada lagi ka tanah kosong ... tanpa negara ...

    ReplyDelete
  9. pagi tadi buka fb pun ramai dok komen psl mende nih.. ekekekke

    ReplyDelete
  10. yang pasti bukan yu, kan...?

    :p



    .

    ReplyDelete
  11. walau siapa pelakunya, walau betul memang salahnya, perlu ke sampai buka aib orang???

    ReplyDelete
  12. nak tengok tb pon malas..nak tengok berita lagiiiii malas huhu..macam2 hal skang ni

    ReplyDelete
  13. say dah tgk versi tanpa bogel tu. tak terkata sebab mata sendiri yg tgk dan nilai.

    ada sesapa nak ikut saya pindah ke kampung pisang?

    ReplyDelete
  14. doc...
    mmm...no komen...kang ade yg kene panggil ngadap kang...heheheh...nak ikut gadis bunga laaa...boleh jumpa usop wilcha...heheheh

    ReplyDelete
  15. 1 je yang mampu wa ckp..bl kawan dan jd musuh smua perkara akan didedahkan..

    ReplyDelete
  16. assalamualaikum doc...


    saya tak kisah siapa pelakunya tetapi tak perlu la nak aibkan orang...sepatutnya hantar video itu ke polis trus bukan buat tayangan free je huhuhuhuhhh

    ReplyDelete
  17. malas nak amik port.
    bosan.
    saya blom daftar mengundi.
    masih berfikir nak daftar ke tak

    ReplyDelete
  18. aku dah tgk mlm tadi...ala, nape ada mukadimah je...yg lain2 mana...ahaks...

    ReplyDelete
  19. sy pon x suka politik mesia. x kira la kerajaan or pembangkang..

    tp memang x baik buka aib orang...
    *sy x tgk lagi video tuh...

    ReplyDelete
  20. no komenn (wahhh...jawapan konon selebrtii..heheh)

    ReplyDelete
  21. kita memang maleh nak layan
    benda2 i semua...selalu kita
    abaikan saje...

    tahu sangat tak betui
    tak payah fening2 kepala lagi

    jangan rakyat jelata pula
    yang jadi mangsa ...
    takut kalau jadi mcm acheh dulu

    minta di jauhkan benda ini semua..amin

    ReplyDelete
  22. dia ni kata dia ni betul
    org tu pun kata org tu betul

    dia ni kata dia tu salah
    org tu kata dia ni yg salah..

    ntah siapa yg betul..ntah siapa yg salah.. wallahualam.

    makin konfius aku ngan politik skrg ni

    ReplyDelete
  23. siapa nak ngaku berak tengah jalan.. !

    ReplyDelete
  24. tutuplah aib orang lain, nescaya Allah akan tutup keaiban kamu

    ReplyDelete
  25. pB setuju sangat dengan komen h4ni3

    ReplyDelete
  26. ishh..ishh.. dah boleh tgk ker ? cik pah nak tgk jugak lah..nak jadi csi kejap.hehee

    ReplyDelete
  27. tengok hantu mak limah lae best.. ada usop wilcha

    moga Allah mengampunkan kita semua dan melindungi negara kita dari bencana akibat dosa dan fitnah yg berleluasa

    ReplyDelete
  28. Muger2 negara akan tetap aman damai sejahtera sentosa senantiasa.. aminn ya robbal alaminn

    ReplyDelete
  29. dalam kosmo arini pun ade tp x terang..
    drpd negara kecoh2kan pasal benda ni..baik kita cerita pasal 62 org kastam tu..lalalalalla

    ReplyDelete
  30. loya dah baca pasal mende ni..
    gakanya
    lagi sekali iols tengok berita ni kat tv
    terus muntah ijooooooo!~

    ReplyDelete
  31. Walaupun saya tak suka Anwar,
    tapi saya rasa ia bukan Anwar.
    Initial part memang mcm dia.
    Tapi towards the end,
    dah jadi orang lain pulak.
    Perutnya lebih boroi.
    Tapi, entahlah...
    Sebab itu saya tak suka berpolitik.

    ReplyDelete
  32. hanya Allah yang lagi tau..kerana kite pon xtau..

    ReplyDelete
  33. makin teruk kisahnya negara kita kan.
    rasa macm nak hidup berkelana di negeri org je, menikmati hujan emas yg turun

    ReplyDelete
  34. Kisah Al-Tantuya tu dah senyap je kan ?
    2-2 polis tu dah senang lenang sekarang ni...

    ReplyDelete
  35. eh eh lebih kurang sama plak cite kita...saje nak tumpang semangkuk..ap2 pun niat kita sama...ke arah Malaysia yang lebih makmur...moga dijauhkan dari segala bala...

    ReplyDelete
  36. kawan saya pernah cakap, dia jumpa saya dekat sekolah dia. tapi saya dekat sekolah saya.

    *garu kepala

    oh. pelanduk dua serupa. tapi ada 7 semuanya kan? lagi 5 dekat sekolah mana ya. ;P

    ReplyDelete
  37. tak tau ler ape nk ckp.. tak amik tau sgt pasal politik..

    ReplyDelete
  38. Biarlah si luncai terjun dengan labu2nya.. kita just wait and see aje laa.. :)

    ReplyDelete
  39. tak tahu betul atau salah... semoga insaf sesiapa yg terlibat dlm video ni

    ReplyDelete
  40. saya baca blog politik pasal isu ini. Ada 2 perkara:

    1. satu pihak kata video ini keluar pasal nak menjatuhkan maruah seseorang agar pengundi memilih pihak lawan.

    2. Ada juga yang kata, bender ini sengaja dicipta oleh orang-orang dia.... nanti dia boleh kata.. tengok...tengok... saya di fitnah sekali lagi.. so orang pun kesian kat dia...

    tak tau sapa yang betul dan salah, tapi saya setuju dengan DaddyZiyyad, mohon Allah lindung negara dari bala bencara. sebab sekali musibah diturunkan semua orang akan merasa....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...