Thursday, January 20, 2011

Pembunuh Upahan datang klinik aku!





Musim 'klinik bau bawang' dah tiba lagi..
Yehaaaaa!!

Dalam seminggu ni dah ramai mamat Pakistan dan Nepal yang buat Fomema..
Tunggulah lepas ni kedatangan mamat mamat Bangla pulak..
Confirm aku kena pakai mask...hahaha
Macam tahun lepas, kena serbu dek 28 orang Bangla...habis aku spray consultation room dengan ambi pur pun, still melekat bau busyukkkkk wooooo....

Semalam pembunuh upahan datang buat Fomema kat klinik aku siot....
Ngeri sehhhh...

32 comments:

  1. fuhhhhhh!!!!! tajuk entry meletoppp.. bikin jantung saya berdebar....

    sekali bila baca... ngehh..ngehh...

    ReplyDelete
  2. Tahu tak kenapa dorang bau bawang. Masa makcik kerja kat estet dulu, makcik selalu nampak dorang beli bawang besar tu satu guni sekali.Lagi satu makcik selalu nampak dorang makan nasi berulamkan bawang besar mentah. tu yang satu badan dorang meresap bau bawang.

    ReplyDelete
  3. Saddam Hussin pernah datang klinik saya...

    ReplyDelete
  4. ayin - saya masa tengok nama dia, memang terus tergelak, depan dia!!! :)

    ReplyDelete
  5. Cik Ina - so memang betol lah mereka ni kuat makan bawang ...hmmm..tapi saya rasa mungkin sebab mereka malas mandi...heheh

    ReplyDelete
  6. Zie - pernah kena ngorat tak oleh abe bangla ? hehehehe

    ReplyDelete
  7. Dr Zul -- hihihi..rasanya saya pernah baca entri pasal Saddam Hussin tu dalam blog bro..

    ReplyDelete
  8. tggu..

    assa sin sidhu n the geng otw g klinik pakcik.haha..

    ReplyDelete
  9. x pernah..sbb dia mungkin fikir " eh, kulit sama kaler ngan aku jek, x payah laa ngorat budak kecik ni.."

    hahaha

    ReplyDelete
  10. BujalX - pakcik dah siap sedia 10 orang jaga Nepal tau depan klinik nih..

    ReplyDelete
  11. Zie - takdelah gelap pun kan kulit zie..saya tgk dalam gambar tu....:)

    ReplyDelete
  12. hahaha klinik bau bawang eh..aduhaii....bleh imagine tuh sbb kat tpt kerja den pun berlambak nepal ngan bangla..dah bleh agak bau masing2.. mmg semput rasa bila dorang masuk ofis..tengik gilerrr...

    ReplyDelete
  13. Kaseh - busuk gile wehhhhhh..hahaha

    ReplyDelete
  14. DaddyZiyyad..terkejut baca tajuk..beraninya dr..
    rupanya..tak de apa2 pun kan..

    ReplyDelete
  15. kak Erna - nama mamat Nepal tu aje yang gempak kak..hihi

    ReplyDelete
  16. sekarang kurang skit kot ..... bawang dah mahal...

    Tapi nama kat atas tu ..... huuuuu macam terminator jeee...

    ReplyDelete
  17. kesian diorang
    punye la nak berjimat.. makan bawang jek
    ko bagi pakej la.. dtg buat fomema, dapat 1 botol onedrop perfume sebotol..
    hihihi

    (bangla kat tempat aku bnyk bau rumput!)

    ReplyDelete
  18. bila tengok name tu teringat pulak kat ahli gusti WWF name 'Bret Hitman Hart'. Dulu mase kecik suka sangat tgk rancangan gusti WWF sebab tv singapore duk tayang.. Hehe

    ReplyDelete
  19. Chik Att - tu la pasal....bawang dah mahal, hopefully bangla2 nih makan tomato pulak...baru licin kulit muka :)

    ReplyDelete
  20. Hani - aku rasa bau rumput lagi OK dari bau bawang ! hahaha

    ReplyDelete
  21. shaza - wah..u tgk jugak WWF dulu2 tu yer?..u duduk JB ker?

    ReplyDelete
  22. Tapi depa tu ramai jugak yang hensem hensem yek? hahahaha

    ReplyDelete
  23. azieazah - hehehe...kalau tak hensem, takkan ada gadis melayu yang boleh sangkut kat mamat bangla kannnn? hehe

    ReplyDelete
  24. ye, saya lahir kat spital sultanah aminah tu.. parents saye duk kat skudai..

    ReplyDelete
  25. tulah..bau depa pelik kan?kalau mai sorg pun dah cukup..hari tu mai serentak 4 org..elok depa keluar ja staff saya cepat2 spray minyak wangi..hehe

    ReplyDelete
  26. kalo iols... kompen migrain
    memang tak tahan ngan bau2 mamat internasional nehh!
    hak hak hak

    ReplyDelete
  27. shaza - ohhhh..saya pernah keja kat HSA JB tu

    ReplyDelete
  28. ieda - pening kepala kan kak bau depa tuh..

    ReplyDelete
  29. kau open table jual deoderen lah!!

    ReplyDelete
  30. masyallah, takutnyer tgk nama dia

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...