Thursday, January 27, 2011

Pabila Otak Di Kepala Lutut

Aku kesian baca rintihan kakcik ni   :RINTIHAN KAKCIK

Dan aku memang mudah tersirap darah kalau berhadapan dengan situasi manusia pentingkan diri sendiri/menyusahkan orang ramai.(tiada kena mengena dengan sirap limau)

Maka, aku teringin membantu Kakcik itu...aku dah lontarkan idea dalam kotak komen beliau.
Ini contoh nya Kakcik:





Andai Kakcik sedaring aku, maka letaklah nama kakcik kat bawah tu, macam saya buat :)

Kalau Kakcik mahu remain anonymous, letak aje  ~ Bujal Yang Garang~



ps: Bujal, jangan tembak pakcik..huhu

35 comments:

  1. susahlah berkomunikasi ngan orang tak reti bahasa.Buat je cam makcik, letak pasu bunga besar. habis tu tak reti-reti suka sangat nak letak kereta depan pagar orang.pelik dorang ngan makcik tak de pulak tarik muka 14 bila makcik buat cam tu, segan kot sebab dah lama makcik bagi dorang lemak..

    ReplyDelete
  2. grrr.. ganasnya daddy ziyyad ni.. haha.

    kalo tetiba kereta sy rabak, then ada notis macam ni, memang nak mengamuk kt situ jugak. haha

    ReplyDelete
  3. suka.... apa pun statement ...... boh nama Bujal hahahahaha .... (tanduk 3 tonceng naik )

    ReplyDelete
  4. hujung2 nama saya jugak yang naik~

    saya lebih suka berdiplomasi.

    saya akan maki dan mencarut tanpa henti depan owner.

    kira diplomasi la kan? kan?

    ReplyDelete
  5. nama bujal tu komersial betul!
    ekekekeke

    iols penah hadapi situasi kereta kena block ni
    tindakan iols veri de brutal tak hengat
    sebab iols bukan takat menyirap jahhhh....

    tanpa segan silu - iols debik jah orang yg block kereta iols

    serius!
    iols memang garang tahap gaban

    adehhhhhhhhh!~

    ReplyDelete
  6. bujal ni gengste klang ye
    kui3

    ~bujal yg garang~

    ReplyDelete
  7. macamtu pun ade eh? ish3x [sambil geleng2 kepala]

    ReplyDelete
  8. Hahaha... ok juga idea Dr tu.... bab yang letak nama Bujal tu! Kakcik nak print sekali gambo dia yg bermulut muncung tu....hehehe...

    ReplyDelete
  9. kakcik, pastu kakcik buat version blank yer..yg ada hanya gambo bujal ngan muncung dia je.. kaseh nak gak.. incase next time kaseh nak guna..lalalala

    ReplyDelete
  10. kamu suka carik pasal dengan bujal... padahal dia tak kacau kamu pun tauuu (kecuali dengan kelakuan riaknya) hehe hee...

    ReplyDelete
  11. gabak tu ape doc?

    *bdk kecik bertanya sbb x tahu...

    ReplyDelete
  12. nak tiru ayat tu bleh??? kreatiffff dan mempunyai maksud yg amat2 mendalam..

    ReplyDelete
  13. saya pun nak taruk nama bujal juga di penhujung nota.

    tiba2, nota2 bujal berada di seantero negara.
    huhuhu~

    ReplyDelete
  14. Cik Ina - mungkin diaorang tahu makcik garangggg..tu pasal diaorang takutttt nak tarik muka..hihi

    ReplyDelete
  15. GC - orang yang selfish, lawannya ialah orang yang ganas...bolehhh? :P

    ReplyDelete
  16. Chik Att - tapi saya rasa Bujal itu lemah lembut orangnya...hik hik hik...

    ReplyDelete
  17. Bujal - yaaaa!! Itu diplomasi style hero kampung dusun, kamu tahu!

    ReplyDelete
  18. bagus lah idea tok dukun ni..

    psstt...boleh tolong kita lak..
    jiran sebelah asyik biarkan anjing dia
    berak kat laman rumput je!!

    nota apa nak bagi...??muahaha...^_~

    ReplyDelete
  19. Miloais --huhuu..tu betul2 punya ganaz & brutal...

    ReplyDelete
  20. alien - ko tak tau ke, Klang tu dia yang punyaaaaaaa....:P

    ReplyDelete
  21. Kakcik - saya benarkan akak guna nota saya tu, tapi nak guna gambar muncung Bujal tu, kena mintak ijin dia looooooooorrr....~hihii~

    ReplyDelete
  22. Kaseh - gila glamer Bujal seantero dunia macam nih....

    ReplyDelete
  23. KOG - setelah sekian lama terpisah, saya baru tau bahawa Bujal ialah adik beradik lain mak, lain bapak ....~haha~

    ReplyDelete
  24. Zie - gabak tu makna nya besar, besar yang sangat.

    ReplyDelete
  25. GB - kamu banyangkan, fenomena Bujal di seluruh dunia...walauweyyyyyy..kalah Mark Zukerberg!!

    ReplyDelete
  26. Ati - sila baca nota utk jiran anda, pada jam 3.35pm nanti. :P

    ReplyDelete
  27. Biasenye makcik menulis...~kalau nak kene cekik,sila letak kereta anda di sini=from...hantu kak limah bukan ah long......seram tau ni....

    ReplyDelete
  28. kita setuju kalau bubuh nama bujal kat hujung ayat tu..

    ikhlas..

    bujal ..pehtu kasi url nya sekalik..!
    kihkihkih..

    ReplyDelete
  29. tapi kalau kete saya lebih gabak dari kete dia macam mana?saya cinonet je dan sering ditindas.

    ReplyDelete
  30. hmm.. saya tau!!
    itu adalah tulisan tangan seorang doktor yg tengah takde patient!
    hahahahhahaha

    ReplyDelete
  31. org tu kalau dah takut keta ilang, pakai la keta yg susah nak ilang.. kannnn? tido aje la dlm keta...

    ReplyDelete
  32. hahaha..

    garang dan ganass doktor ni.
    baru bertemu buku dengan ruas.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...