Wednesday, January 19, 2011

Kutip Lah Rezeki Ni

Entri ini ialah rentetan entri pagi tadi : Sungguh Hina

Agak agaknya, mahukah mereka yang hina itu mengutip 'rezeki terpijak' ini? Or, should I say.....'rezeki tergolek..oink..oink  '  :)



ps:
Bujal, saya cabar kamu. Kamu gelarkan diri kamu Bujal The 1st.
Setiap kali saya buat entri petang hari, pada waktu begini, memang Bujal tak pernah gagal menjadi yang Pertama.
 ~heheh~

17 comments:

  1. KOG - hahahhahaha.....Tahniah KOG !!!!

    Mungkin Bujal sedang berhadas..:)

    Jgn marah Bujal, nanti cepat tuaaaa

    ReplyDelete
  2. bujal tido jap kata dia tadi..lalala..

    ReplyDelete
  3. bujal mmg selalu the 1st.. tapi sebab n3 dia hari ni.. maybe dia taknak jadi the 1st... maybe the last.. huh

    ReplyDelete
  4. Kaseh - mungkin Bujal ke luar daerah petang ni :)

    ReplyDelete
  5. RatuKebaya - Bujal ialah pengomen tegar..sukar saya percaya Bjal tak mau jadik the 1st...

    ReplyDelete
  6. GC - nanti Bujal cium kamu, padan muka ~hehe~

    ReplyDelete
  7. salam kenal... :D

    kalo kutip rezeki tu
    buat panggang
    banyak lemak tuhh!

    muahahahah

    ReplyDelete
  8. Miloais - buat bak kut teh sedappppppp..hahaha

    ReplyDelete
  9. saya ada meeting ok!!

    tahniah KOG!

    dengan nada amat marah!

    haha~

    ReplyDelete
  10. huhu.. Suasana sungguh berbeza dgn gambar kat bawah ni.. Gambar atas ni lengang jer..

    ReplyDelete
  11. huhuhu..salahkan meeting ker ? ok...kami percaya

    ReplyDelete
  12. Bujal sibuk pulak hari ni, kenapa sebab kena marah ye.

    geli geleman, tengok hidung tu.

    ReplyDelete
  13. daddy ziyyad..
    dari tadi nak komen n3 yang hina tu tapi tak dapat..
    ..memang betul kan..kenapa la sampai hati kutip syiling tu..tak kesian ke..mesti kekurangan tu..terpaksa ditampung oleh pemandu tu..kesian dia.
    haram tu..memang semua patut tahu kan..
    lebih2 lagi n3 ..yang ini..semua geli..tak de yang mau..nak lalu masa binatang ni tergolek kat jalan pun geli kan..

    ReplyDelete
  14. sy tau binatang tu..meh nak eja..V@Viii...haaa...

    ReplyDelete
  15. kalau yg ni... orang nak dekat pun tak berani
    hahaha
    takut kena tolong samak!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...