Monday, January 3, 2011

Apa Ada Pada Tarikh?



Korang ada plan apa apa event sempena tarikh yang cun untuk tahun 2011 nih?
Yang pastinya, 11 November 2011 pasti ramai yang kawin.
Tapi hari Jumaat tau.

Aku tak terima lagi mana mana undangan untuk tarikh tu.
Adik aku pun katanya, kawin maybe 2012.

Dulu aku kawin pun pada tarikh yang signifikan.
13 May.
Hehehe..
Tak tau apa yang signifikannya? Baca balik buku sejarah anda.

Selain kawin, aku pasti ada juga parents yang berani mati pilih elective Caesarean pada tanggal 11-11-11.

Yang ajaibnya,sepanjang hari ni, aku tak tersasul menulis tarikh 2011 pada MC patients2 aku...
Sebab seingat aku, bulan 11 & 12 tahun lepas, memang aku banyak tersyasul menulis tarikh MC.

Aku berharap, 11-11-11 tidak berlakulah lagi insiden bas terbang, bagai yang berlaku pada 10-10-10.

29 comments:

  1. saya bernikah tarikh terjunam .(7 hb 6)

    pak saya meninggal 7.7.07.

    haha~~

    ReplyDelete
  2. time tue cuti skolah kan..leh la cuti2 1 malaysia kan heheheheh

    ReplyDelete
  3. nikah jumaat malam sabtu, kenduri belah ppuan sabtu, kenduri belah lelaki ahad... sorted

    ReplyDelete
  4. Bujal X - takziah atas pemergian bapa anda..tapi tarikh 7-7-07 tu memang cun.

    ReplyDelete
  5. sahrom - dah masuk bulan 11 ..rasanya dah cuti tu

    ReplyDelete
  6. KOG - mau kawin kah 11-11-11 nanti? :)

    ReplyDelete
  7. saya nak beranak pada 11.11.11.

    sempat lagi kan? ngeeee

    ReplyDelete
  8. GB - sempat...tapi GB kena kawen sekarang!!! Paling lambat, sebelum hujung bulan Februari..ngeeeee..

    ReplyDelete
  9. GB nak kahwin dah ke?
    tahniah2

    ReplyDelete
  10. nak EDD 11.11.11, LMP kena 4.2.2011
    sempat lagi tu nak plan!

    tapi ko tak dapat la kan
    takpe, try 12.12.12 pulak ;)

    ReplyDelete
  11. alien -- cuba ko tanya dia kat blog dia..hihi

    ReplyDelete
  12. Hani- kalau plan ikut LMP bagai tuh, memang kena super subur & super dapat rezeki..:)

    ReplyDelete
  13. makcik Pilih tarikh nikah 2/1 senang nak ingat.

    ReplyDelete
  14. jap jap. kalau boleh nak kawin skrg supaya boleh beranak on 11.11.11. tapi possible ke? (nah pipi utk dilempang..ngeeee.....)

    ReplyDelete
  15. semalam saya tulis tarikh kawen 12/12/2011

    kalo tulis 2011,kompem nampak sangat saya menipu masa nak isi borang lucky draw smlm..haha..

    13 may? skrg dah xde dah gadoh2..aman damai negara ni..Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  16. tunggu 1/2 tahun ..pasti byk ler
    kad undangan mari ..hihi
    hari jumaat ke belakang kira..

    oo..baru kita tau ..yg ckp pasai
    buka kedai hari tu...

    tertgl train sokmo weh..huhu

    ReplyDelete
  17. salam taun baru doc ittewww.. ehehe

    ReplyDelete
  18. Kucing kesayangan saya beranak 01.01.11.
    11.11.11 mungkin ada lagi kucing saya akan beranak.

    Happy Belated New Year!

    Dah lama tak bukak blog...

    ReplyDelete
  19. Saya rasa ramai yg akan berkahwin pada 11.11.11 tu w/p hari Jumaat. Masa 08.08.08 dulu pun ramai org kahwin w/p hari Jumaat juga.

    ReplyDelete
  20. Masa 13 May dulu saya baru darjah satu. Bila darurat diisytiharkan, saya happy sebab sekolah cuti ngeeee

    ReplyDelete
  21. dunia kiamat pd 12.12.12.. wallahualam.. uhuhu

    ReplyDelete
  22. Cik Ina -hepi belated eniberseri perkahwinan..:)

    ReplyDelete
  23. GB - possible...memang possible..kena aktif mencubalah...hihi

    ReplyDelete
  24. Zie - betul..semoga negara kita aman damai sampai kiamat

    ReplyDelete
  25. Ati - kad kawin paling awal tahun ni kami dah terima, bulan Feb nanti..

    ReplyDelete
  26. DrZul - wah..bertambah lagi koleksi kucing ya...

    ReplyDelete
  27. YB - yang pasti, kalau di Kelantan, mereka mmg biasa kawin hari Jumaat nih

    ReplyDelete
  28. en_me kembali - hahaha..saya tensen tgk ending movie 2012 tu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...