Thursday, January 13, 2011

Aku Gelisah

aku gelisah lah hari ni.

esok 14 Jan.

esok birthday mommy Ziyyad.

apa aku nak bagi ya...apa nak buat surprise ya.

aku fail lah bab2 nak buat surprise nih.

2 kali berturut-turut birthday beliyau, aku bagi present yang lambat, sebab tiket kapalterbang nya bukan 14 Jan.

So, kali ni kalau nak bagi lagi tiket kapalterbang, jawabnya lambat lagi lah hadiah beliyau, walaupun beliyau tak kisah. Malahan beliyau ada hati lagi nak merempit ikut aku & atuk jalan-jalan bulan 3 ni, walaupun ketika itu beliau sudah masuk 26 minggu mengandungkan adik si Ziyyad.Aku kesiankan dia aja nak berjalan membawa perut.

Nak bagi aifon, beliyau tak mau, sebab beliyau lebih suka pakai henfon nokia cokia yang ada nih, senang. Ziyyad hempas, Ziyyad pijak, aku himpit, takde problem.

Nak bagi kereta baru, kereta aku sendiri dah buruk. Baik aku belikan diri aku kereta baru.Miahahaha

Maybe, maybe nak bawak dia fine dining kot..hmmmm..ada idea tak kawan2 kat mana?
Atau ada idea lain yang bernas..

Didahului dengan ucapan terima kaseyyyyyyy.

50 comments:

  1. lamanya tak dapat 1st kat sini~

    ReplyDelete
  2. putrajaya river cruise.makan romantik sambil berlayar di tasik putrajaya.sebenarnya idea saya reserve untuk besday mamaainul tapi takpe la~~kalau pakcik minat pergilah~~haha~~

    ReplyDelete
  3. bwk dia g fine dining pastu g lawat umah pakcik habib ke..pakcik pohkong ke..pakcik selberan ker..beshh

    ReplyDelete
  4. menarik cadangan bujal tu!

    tapi kalau nak lagi murah(free!), berikan kemaafan dan keredhaan dunia akhirat, hahaaa, main tipu tak gitu? :)

    ReplyDelete
  5. eh eh sama ngan birthday mak cheqna la...

    ReplyDelete
  6. hehehhe..saya setuju dgn cdangan bujal...:)

    ReplyDelete
  7. kat kl tower pun ok..
    makan2 sambil pusing2 tgk lampu2 neon kotaraya

    ReplyDelete
  8. wah...fine dining sgt best!! suka suka suka...eh, aku lak yg suka..bawak je fine dining kat J.W marriot ke, Shangri La ke...bg bunga sekali tau...bagi romantik lebih sikit..pas tu masa bagi bunga tu, ko cium dahi dia tau, pas tu dah duduk tu, ko pegang je tgn dia kat atas meja tu...pergghhh...mesti wife ko suka giler..heh!

    ReplyDelete
  9. buat special candle light dinner pastu bagi bunga.

    sesekali dpt bunga rasa disayangi.

    walaupon bunga murah tak mahal mcm ipon sy jamin dia akan hargai bunga. hehe

    ReplyDelete
  10. makcik perempuan mommy ziyyad perempuan. first ingatan yg penting, wish dia.lepas tu beli hadiah dari hatilah.mana makcik tahu antara daddy ziyad ngan mommy ziyad.Dikesempatan ini makcik wish happy birthday ke ? mommy ziyad, semoga panjang umur, murah rezeki, selamat melahirkan baby dan perkahwinan korang kekal keakhir hayat.cukup ye
    dari hati makcik.

    ReplyDelete
  11. candle dinner kat umah..tp kau masak..baru best..he..he..he..

    ReplyDelete
  12. dinner di tempat yg dia tak pernah smpai..pasti romantik kan

    ReplyDelete
  13. Wife saya sambut harijadi hari ini. Esok harijadi anak pompuan saya.

    Bagi kad cukup dah.
    Hujung minggu makan steamboat kat Johnny's.

    ReplyDelete
  14. Bujal X -

    Thanks for the idea. But CONFIRM tak boleh tunaikan hajat nak makan2 romantik berdua tu. Ini terpakai utk anda juga ya.

    Sila baca:
    http://www.i-putra.com.my/minisite/leisure_cruise.htm

    ReplyDelete
  15. Bujal X lagi -- ada MINIMUM group size

    ReplyDelete
  16. Kaseh - rumah pakcik Selberan ya? bagus idea tu. Lama tak masuk ke situ :)

    ReplyDelete
  17. KOG - setiap malam sebelum tido saya maafkan & redha ke atas isteri saya. :)

    ReplyDelete
  18. cheq na - selamat hari jadi kepada mak cheq na !!!

    ReplyDelete
  19. CCC - cadangan Bujal tu mantopp, tapi tak boleh berdua dua an. Kena ada minimum 30 orang naik bot..huhuhu

    ReplyDelete
  20. bawak jumpa pohkong @ habib jewels pun ok gak!..ehem..ehem..

    ReplyDelete
  21. Zie - yup, yg penting keikhlasan...

    ReplyDelete
  22. Hani - tengggs...akan dipertimbang

    ReplyDelete
  23. wahida -- wahhhhh, siap bagi skrip nak buat apa..hehehehhee

    ReplyDelete
  24. Myaby - kena beli bunga 10 jambak nih..:)

    ReplyDelete
  25. kat Mandarin Oriental ada restoran
    fine dining baru ....book cepat...haruss dia senyum

    bersiap sedialah ...pisau cukur yg tajam ..hokey :P

    ReplyDelete
  26. Cik In - terima kasih makcik...terharu saya baca..:)
    Besday dia yang ke 29

    ReplyDelete
  27. Gismo - masak meggi aku tau ler...miahahaha

    ReplyDelete
  28. alien - dah lama aku tak beli bunge

    ReplyDelete
  29. sahrom - tengah pening kepala nak pilih tempat...hehe

    ReplyDelete
  30. Dr Zoul - selamat hari jadi to your wife, and to your doter too..:)

    ReplyDelete
  31. MDT - kena korek tabung ayam nih kalau nak gi rumah pakcik habib

    ReplyDelete
  32. Ati - pisau cukur dah get ready..:)

    ReplyDelete
  33. kalau dapat membuat lawatan sambil belajar ke chopard.............mungkin lebih baik.=)

    ReplyDelete
  34. alaah tanyajerlah dia nak ape.mana tau mcm dAto siti nurhaliza kata kat dato K,,erm saya nak yang biasajerk cukuplah netbook yang berharga 6k-10k..

    huhu buleh??

    btw salam kenal k.nak pollow n leanding cni

    ReplyDelete
  35. happy birthday in advance for her...
    saya just suka a sweet birthday kiss & wish at 12.01 midnite...nampak dia sgt mengambil berat..utk sayalah..ur wife...tak tau la plk..

    ReplyDelete
  36. bawak gi dinner kat kl tower.. mesti menarik.. di bawah cahaya bulan dan bintang2.. hehe

    ReplyDelete
  37. oh sweetnya, gelisah pikirkan bday wifey trchenta. Happy birthday Mummy Ziyyad. :-)

    ReplyDelete
  38. sewa bilik hotel, gi makan malam dengan lilin, pastu sambil makan, ada tukang main muzik, abis makan.. bagi hadiah... pastu balik bilik hotel

    ReplyDelete
  39. gua tak de idea bab bab hadiah birthday nie..
    birthday gua sendiri pun gua selalu lupa.. apatah lagi nak ingat birthday orang len..

    ..

    ReplyDelete
  40. syidaGorjes - Choprad?? tu tempat shopping Rosmah Mansor tu..:)

    ReplyDelete
  41. wan nurul hezrina - thanks for visting :)

    ReplyDelete
  42. aliaaroslan - hmm..pernah juga experience mines cruise tu, dah lama dulu zaman sebelum kahwin :)

    ReplyDelete
  43. shaza - byk review kata makan kat kl tower tu tak berapa best..but view mmg bestttt

    ReplyDelete
  44. ayin - projek last minute..pening kepala nak pilih hotel..hhehhee

    ReplyDelete
  45. ardzman - lu kena ingat bday orang tersayang..nanti org tersayang rasa mcm lu tak menghargai mereka....huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...