Friday, December 31, 2010

Selamat Tinggal 2010


Takde apa apa sangat yang aku nak tulis dalam entri kali ini.
Cuma mahu 'ada entri terakhir' buat tahun 2010...entri terakhir penghujung dekad pertama millenneum ini. :)

Ada beberapa pencapaian aku tahun 2010 ni, tapi aku list kan yang berkaitan dengan dunia siber aja lah kat sini..:)

1. akhirnya aku berjaya ada akaun Facebook sendiri. Aku malas sebenarnya nak ada FB. Malas nak upload gambo..Member2 dan sedara mara jenuh mintak FB aku, aku cakap "tak ada"..hahaha..Benda benda berkaitan dgn dunia IT nih, aku mengaku, memang aku lembab dan lambat ikut trend. Dulu zaman member2 aku start ada email, aku tak de lagi..hahahha...Tapi ..haaaa..zaman member2 aku masih takde henpon, aku lah orang paling awal ada henpon..riak sehhhhhh..wkakakaka...Nokia besar gedabak baling anjing pun boleh mati..:)

2. dan akhirnya, aku ada blog sendiri. Blog ni lah.... yang korang baca. Aku start bulan November, 2/11/10 to be exact. Selama ni jenuh membaca blog kawan2, blog entah sapa sapa entah...hahahha. Aku ber blog bukan pasal nak mengejar duit iklan seciput tuh..tu pasal aku malas nak letak segala macam Gugel Add lah..Nafnang entah ke hape nama ntah...Aku realise, blog ni boleh jadi diary aku..sort of..Dan sebab tiba2 minat photography aku muncul balik, so aku kenalah ada platform nak sumbat gambar2 kan...


Untuk 2011, aku harap sangat, impian aku(berkaitan cyber/IT) tercapai..:

1. untuk ada sebijik dslr. Target D7000. Masih gigih menabung...huhuhuhu..kalau aku kaya raya macam korang, dah lama aku rembat D7000 kat loyat tuh..

2. semoga blog aku ni terus bernyawa, sentiasa di update, dan tidak bersawang.

3. nak beli jugak sebijik aifon4.

Bye bye 2010..
Selamat Menyambut Tahun Baru Masehi 2011 kawan kawan blogger ku sekalian...
Kita jumpa tahun hadapan esok daaa

10 comments:

  1. Yeke? Ingatkan dah lama berkecimpung dalam blog ni, tapi rupanya baru bermula macam saya gak. Yes.. ada geng. Anyway, I wish that your dreams come true. Thanks for your recent comment on my post : http://drsatrian.blogspot.com/2010/12/mlm-datang-lagi-kali-ini-hai-o.html

    ReplyDelete
  2. Semoga impian tu semua ,tercapai dalam 2011 ni. Pasal facebook tu, memang makcik tak suka. banyak sangat kawan online, takut kerja terbengkalai. Kalau berblog okey, masa free boleh update.

    ReplyDelete
  3. alaa.. simpan jer 1k/month.. sekejap je da bole sambar D7000 tu =))

    ReplyDelete
  4. salam kenal..

    selamat thn baru...
    http://atehqshe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Cik Ina - saya pasal FB tu, masih tak terikat lah..means that buka FB bila suka aje..

    ReplyDelete
  6. bidadari - salam kenal..
    TQ for visiting & salam tahun baru juga

    ReplyDelete
  7. salam doc..selamat tahun baru 2011..

    hehe..

    baru smp s.alam ptg td..and malas nk log in jugaaa..:))

    ditulis oleh budak comel *haha* ,
    zie miyau..

    ReplyDelete
  8. aifon - kite prefer blekberi (sebab tak gemo tacskrin)

    d7000 - tak lama lagi dapat le tu beli..wuhuhuhu~

    bagi la link fesbuk. kekeke!!!

    Kesimpulannya..selamatahunbaru2011~ :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...