Monday, December 20, 2010

Postponed pulak.

Bukan di Stadium Bukit Jalil


Jenuh aku menunggu..
Rupa rupanya post poned..
Sebab salji tebal di kota London.

Kalau tak mesti samada aku kena kutuk di FB, atau aku mengutuk geng2 Chelskis Chelsea kat FB.

ps: Dapat ku rasakan geng2 Indon akan buat hal kat Bkt Jalil Ahad ni (Malaysia VS Indonesia Final Piala Suzuki).

18 comments:

  1. tengok kat tv je la
    mcm seram nak g bukit jalil
    hohoho

    ReplyDelete
  2. Aku 25-26hb tu kat JB.Adik aku tunang. Kalau aku kat KL pun, aku tak hingin gi stadium. Sia sia nak bergaduh dgn mamat Indon.

    ReplyDelete
  3. bersiaran langsung dari ruang tamu.ada sofa- sobest!

    ReplyDelete
  4. terdengar-dengarrrr aje ada org sebut chelsea..hah,kat sini rupanya..

    :D

    ReplyDelete
  5. tengok TV jer la... tak yah gi stadium , takut huru hara

    ReplyDelete
  6. Kurang jualan teh tarik kat kedai mamak malam tadi hehehe

    ReplyDelete
  7. betol2! baik tgk kat tv ja. takut wooo

    ReplyDelete
  8. Bujal X--kat rumah memang port terbaik!..MINUS takde hiruk piruk..hehehe

    ReplyDelete
  9. Ayin - confirm ! Saya tgk TV aja...

    ReplyDelete
  10. YB -- hahhaha..marah mamak...takpe, boleh cover nanti game Malaysia vs Indon..

    ReplyDelete
  11. GB - anda pernah tak ke stadium tgk bola?

    ReplyDelete
  12. habis kalau sumer pakat tgk kat umah, sapa nak sokong Malaysia kat stadium? huwaaaa!!! mcm lah saya gi stadium..hiks...

    ReplyDelete
  13. wahida- pasti ramai yang akan gi stadium nanti..

    ReplyDelete
  14. Hani -tak dapat nak kirimkan salam..tak pegi stadium..:)

    ReplyDelete
  15. sekamar rindu - salam juga...cuaca kat malaysia pun asyik hujan aja..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...