Sunday, November 28, 2010

My Blood Go Upstairs(dedicated to Dr.Hani)

Esok hari Isnin.

Aku akan cuba melihat hari Isnin dalam perspektif yang berbeza, supaya esok my bood don't go upstairs. 

Baca Luahan Dr.Hani ni


Aku akan brainwash otak aku bahawa setiap yang datang mintak MC tu tu, datang membawa $$$ kepada klinik aku..muahahaha...

Win win situation kan?
Aku dapat $$$, patient yang malas tahap gaban dapat berehat kerana 'sakit'.



ps: aku paling risau Isnin minggu berikutnya, 6 December. Kenapa ? Cuba tengok kalendar.

8 comments:

  1. Daddy ziyyad..hari isnin.6hb tu..dah siap isi borang cuti rehat dah..dapat 4 hari kan..

    ReplyDelete
  2. kak Erna --wahhhh, dah siap rancang..bagus lah..cuti Sabtu - Selasa kan :)

    ReplyDelete
  3. Saya tiap2 hari cuti...eh silap, ari2 kerjakan anak2 saya :P MC dgn tak MC mcm sama je

    ReplyDelete
  4. Hari ini saya takda Monday Morning Blues...
    Berblogging dari UKM Bangi.
    Sure ramai patient saya bengang sebab doktor takda.
    Ha ha ha.
    Jangan esok mintak backdated MC dahle...

    p.s Jom pi Pameran MAHA. Nak beli kambing seekor.

    ReplyDelete
  5. Sitisifir-- itu pengorbanan seorang ibu..:)

    DrZul - wah wah wah..pergi MAHA ye, best tu...dan lagi best sebab cuti hari Isnin..Saya tahun ni malas nak pegi MAHA, penat nak carik parking..looking foward KLIM this Dec..jom pegi...

    ReplyDelete
  6. wiiihuuuuu...
    hari Senin yang tersepit diantara Ahad yang off dan Selasa yang Awal Muharam!!!
    .
    banyak masyuk!!
    (dah ku lihat daripada perspektif yang lain..)

    ReplyDelete
  7. DrSinga - hari Isnin depan kita kerjaaaa overtimeeeeee(baca dalam nada P.Ramlee)

    ReplyDelete
  8. eh.. macamana aku boleh termiss entri ni?
    hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...